Спекотний сезон розпочато! І не лише в плані календарних дат. У кінотеатрах цього літа - не менш гарячі покази.
«Суперсімейка 2» / The Incredibles 2
З 14 червня
«Суперсімейка» 2004 року стала не тільки дотепним переосмисленням супергеройського жанру, а й зразком кінематографічної витонченості: комедія про родину, члени якої намагаються поєднати порятунок людства з вирішенням звичайних проблем, що виникають між подружжям або батьками та дітьми, прикрашена стилістичними віньєтками шпигунських бойовиків 60-х а-ля Бондіана. Солідні касові збори й безліч нагород зробили появу сіквела питанням часу.
У новій картині, поставленій автором першого фільму Бредом Бьордом, сім'я Паррів справляється з кризою патріархальних устоїв й вносить вклад в захист гендерного рівноправ'я. Поки Эластика ганяється за злочинцями, які тривожать спокій чесних платників податків, містер Винятковий, згнітивши серце, бере на себе домашні клопоти.
«Сікаріо 2» / Sicario 2: Soldado
З 28 червня
«Сікаріо» Дені Вільньова (2015) - приклад гостросюжетного фільму, що завоював визнання скоріше високочолих синефілів, ніж масової аудиторії. Чудово знята сага про месника, що веде особисту війну під галас масштабних спецоперацій, багатьом здалася надто жорстокою і нелогічною. Разом з тим стрічка, яка брала участь у конкурсі Каннського кінофестивалю і була внесена критиками в число кращих фільмів року, зібрала в прокаті достатню суму, щоб продюсери дали зелене світло її продовженню. Втім, в режисерському кріслі Вільньова змінив італієць Стефано Солліма, автор кількох схвально прийнятих глядачами кримінальних драм.
Новий фільм присвячений операції офіцера ЦРУ (Джош Бролін) і його мексиканського соратника (Бенісіо дель Торо). Задуманий з метою стравити могутні наркокартелі, захід сварить самих героїв, які розійшлися в розумінні цілей та засобів. За відгуками тих, хто бачив чорновий матеріал, картина не поступається за рівнем насильства першому «Сікаріо» і при цьому більше відповідає канонам бойовика.
«Нескінченність» / The Endless
З 12 липня
Навряд чи хтось з кіноманів, які дивилися «Весну» Джастіна Бенсона й Аарона Мурхеда, історію кохання в обгортці фільму жахів, відмовиться від знайомства з їх новою роботою. «Нескінченність» розповідає про братів, що вирвалися з тоталітарної секти і через десятиліття вирішили розібратися, чим насправді було це фанатичне збіговисько. І чи справді існують ті таємничі сили, яким вона поклоняється.
У «Нескінченності» - одностайне визнання не тільки поціновувачів жанру, але й кінокритиків. Мовляв, є за що: відточений сценарій з несподіваними сюжетними поворотами, хльосткими діалогами й виразними характерами. В епоху нескінченних франшиз і ремейків подібні фільми свідчать про здатність талановитих кінематографістів, що не мають ресурсів великих студій, створювати по-справжньому оригінальні твори.
«Брама»
З 26 липня
Вистава «Сталкери» в постановці Станіслава Жиркова стала одним із найпомітніших явищ українського театрального життя. Можливо, екранізація її першоджерела, п'єси Павла Ар'є «На початку і в кінці часів», виявиться настільки ж непересічним кінематографічним твором. Тим паче, роль незламної Присі, що живе в Зоні відчуження з донькою й онуком, виконала Ірма Вітовська-Ванца, яка грає її і на сцені.
Режисер - Володимир Тихий, який вирізняється вмінням надавати соціальній проблематиці відтінок фантасмагорії, вказувати на існування подвійного, містичного дна у впізнаваних реаліях. Ця особливість його творчості добре підходить для постановки п'єси, де простий на перший погляд сюжет про наших знедолених співгромадян постає поетичною метафорою існування всього народу, що мешкає немов на апокаліптичних руїнах і вперто бореться за краще завтра.
«Бобот та енергія Всесвіту»
З 30 серпня
Українські кінематографісти продовжують освоювати жанр сімейного кіно. Цього разу за справу взявся Максим Ксьонда, відомий короткометражкою «Дорога», яка завоювала нагороди на кінофестивалях від Києва до Гамбурга.
«Бобот» - повнометражний дебют Ксьонди про 12-літнього фантазера, він дратує оточуючих розповідями про чарівні пригоди. Як водиться, одного разу малий і справді виявляється втягнутий в вир подій, від яких залежить, не повірите, доля людства. У кулуарах картину хвалять за дотепний сценарій і новий для нашого кіно рівень комп'ютерних спецефектів.