У серпні минулого року Misanthrope вперше провів серію майстер-класів для бажаючих долучитися до сучасного театру. Цього року намутили ще більше – окрім акторських і хореографічних курсів пропонують освоїти театральний піар. Ага! Це вам не паскуднощі всякі на парканах писати! Це PR, крихітко! Анна Завальська, PR-директор Misanthrope theatre, обіцяє ексклюзивні знання та кейси. Розповість, як маленький незалежний театр перетворити на законодавця театральної моди. Сподіваємось, замовить словечко й про те, як на щось хоча б подібне трансформувати закостенілі академічні установи (певно, там починати взагалі доведеться з того, що таке піар))). Та Анна ще й заманює чудовими перспективами. Якими?
Де: творчий простір UpArt (вул. Преображенська, 25)
Коли: 4-5 серпня
Анна Завальська
Минулорічна школа мізантропів, до речі, «народила» геніальний план проекту-лабораторії UpArt. UpArt став відкритим космосом для пошуку нових можливостей: для репетицій театру та для занять Школи. Майстер-класи, лекції, фотосесії, тренінги – тепер все, як в ліпшому гаджет-додатку, в одному місці!
Чому Yabl рекомендує піти:
Основи. Озброєний є захищений, це кожен знає. PR, звісно, не ворог, але його теж треба добре знати в обличчя: хто такий, чим харчується, як влаштований.
Специфіка: PR театру – річ особливо тендітна та особливого дефіцитна. Знати, як зробити з лайна цукерку – особливий дар, але знати, як провернути цю схему саме у театрі – одразу level Бог (хоча у Анни Завальської будуть більш позитивні приклади).
Імідж. Спрага – ніщо, імідж – все. Про те, як створити імідж театру за допомогою ЗМІ – лише тут і лише два дні.
Слово. Мовчання золото, але злі критики мовчати не будуть. Про те, як гідно зустрічати тексти (не завжди схвальні, як ви розумієте), що посиплються на молоденький проект – теж тут.
Репутація: нею бува нехтують, та марно. Бо театр без бездоганної репутації -гірше шльондри з Лісової. І потім вже ніяка, навіть бездоганна PR-кампанія не допоможе, якщо з позитивним реноме не заладилося.
Анна Завальська: «Мені особливо приємно, що команда театру Misanthrope запросила мене розповісти про те, як працює PR в театральній сфері. За два з половиною роки особисто я синхронно з театром пройшла великий шлях: від його зародження до його затребуваності в сучасного глядача. Мені пощастило не лише оволодіти новими професійними навичками на практиці, а й бути ефективною в цій сфері, впливати на процеси розвитку театру й частково формувати глядацький смак. Цим безцінним досвідом, знаннями, лайф хаками, спостереженнями прийшов час поділитися з аудиторією!
Крім того, планую розширювати свою подальшу діяльність, так як вже паралельно співпрацюю з декількома театральними проектами та компаніями - тому шукаю однодумців і помічників! Можливо, серед тих, хто прийдуть послухати лекцію про тонкощі мистецтва комунікації, виявляться ті, хто стане частиною нашої особливої команди».
Реєстрація тут.
Фото: Олена Гроза, Павло Алдошин