Найпопулярніший латиноамериканський співак сучасності, за яким мліють жіночі та, що там казати, інколи й чоловічі серця, приїздить до Києва - 30 вересня він виступить на НСК «Олімпійський».
Важко повірити, але про подію стало відомо лише за півтора місяця. Далі – більше: світову зірку запросила (вочевидь не хлібом-сіллю) вітчизняна торговельна мережа «АТБ». Га! Саме вона виступила ініціатором ідеї та взяла на себе фінансування й усі комерційні ризики. Це ж скільки гречки, скільки гречки! Атракціон музичних емоцій запустили в честь святкування 25-річчя мережі. Організаційний партнер - концертне агентство «Костянтин Д».
Промову для прес-конференції підготували гарну: «Наша компанія... є драйвером українських культурних проектів і своєрідним елементом ідентичності українців», - Костянтин Мельников, директор з маркетингу ТОВ «АТБ-маркет». Не прискіпаєшся: з пакетами АТБ ідентифікуєш українців у будь-якій країні світу.
З пакетами АТБ ідентифікуєш українців у будь-якій країні світу
Та привезти мегазірку в Україну – ще не Еверест оригінальності. А от продавати сертифікати на касах (вже зрозуміло, якої мережі), які потім можна обміняти на квиток з вибором сектору і місця на concert.ua – шах і мат, шах і мат! А якщо назбираються спеціальні фішки за покупки, то ще й бонус - скідос 50%. Це так для більшості квитків (вийде 799 грн замість 1600), проте є й мажорніші варіанти: Фан-1 – 2000 грн, vip-трибуни – 2500 грн.
Чи вдасться організаторам за короткий строк влаштувати такий масштабний концерт, забезпечити артиста та 30 осіб команди умовами, прописаними в багатотомному райдері, залишається ворожити на кавовій гущі.
Енріке зі своєї сторони закликав українських шанувальників поспішити: «Україно! Квитки на шоу на стадіоні «Олімпійський» на 30 вересня надійдуть у продаж в понеділок, 20 серпня в 00:00», - анонсував він у Твіттері. Але вказав лише сайт квиткового оператора. Це тому, що він не живе в Україні. І не знає, що можна пельменів-кефіру купити, пивка попити, трішки докинути гривень – і помчати на «Олімпійський».