Кінокомпозитор – звучить гордо. Особливо, якщо ти пишеш саундтреки для світових блокбастерів. Ханс Циммер приклав руку до десятків, якщо не сотень видатних стрічок. І хоча до України він найближчим часом не збирається, його музику можна почути у виконанні Національного духового оркестру України на концерті The best of Hans Zimmer.
Коли: 28 серпня о 19:00
Де: Національна філармонія України (Володимирський узвіз, 2)
Ханс Циммер
«Людина дощу»
Непроста історія стосунків двох братів розвивається під драматичний щемливий саундтрек. «Люди-аутисти бачать світ не так, як ми, - пояснював Циммер. - Я створив музику для світу, який існує лише в уяві головного героя». Ця робота принесла композитору першу номінацію на «Оскар» і світове визнання.
«Гладіатор»
Поєдинки крутих мужиків стародавнього Риму супроводжує потужна музика з нервовими струнними та епічними духовими. Головна тема Now We Are Free записана за участі Лізи Джеррард з гурту Dead Can Dance. «Оскар» та «Золотий Глобус» за кращу музику до фільму.
«Король Лев»
Сімба, ти тут? В Африці! Тож і музика має бути з місцевим колоритом. Автор перевиконав завдання – і отримав «Оскар», «Золотий Глобус» та два «Греммі». Там ще й Елтону Джону дісталось кілька нагород за балади Can You Feel the Love Tonight та Circle оf Life.
«Пірати Карибського моря»
Ханс Циммер працював над чотирма серіями «Піратів», починаючи з «Прокляття чорної перлини» (2003). Найбільш відомі його теми - Barbossa is Hungry та He's a Pirate. Остання навіть удостоїлась реміксу Тіesto в 2006 році.
«Код да Вінчі»
Створенню містичної зловісної атмосфери фільму сприяв нью-ейдж саундтрек з хоралами, який діяв не так на вуха, як на підсвідомість. Може, саме тому трилер з Томом Хенксом пробирає до дрижаків у колінах. Пізніше Ханс Циммер «озвучував» екранізацію іншої книги Дена Брауна - «Янголи та демони».
«Скеля»
Бойовик Майкла Бея тримає до останнього кадру. Не в останню чергу завдяки музиці, яка ілюструє смертельні трюки у виконанні Шона Коннері та Ніколаса Кейджа. Головна тема Hummell Gets the Rockets створена Циммером у парі з Ніком Глінні-Смітом.
«Багряний приплив»
Драматичне протистояння військових на морі може завершитись ядерною війною. Ефект тривоги й невизначеності підсилює драматична музика. Премія «Греммі» за кращу інструментальну композицію для кіно.
«Останній самурай»
Завданням автора було підкреслити колорит феодальної Японії XIX сторіччя. Що і було зроблено за допомогою флейт, дерев’яних духових і перкусій. З надбань – номінація на «Золотий Глобус» і премія «Спутник» за кращу музику до фільму.
«Інтерстеллар»
З середини 2000-х Ханс Циммер став улюбленим музичним компаньйоном Крістофера Нолана – він працював над трилогією Бетмена та «Початком». Для «Інтерстеллар» був написаний футуристичний саундтрек з холодним електронним присмаком. За думкою автора, так мала звучати «самотність в безмежному космосі».
«Шерлок Холмс»
Працюючи над стрічкою Гая Річі, композитор пішов на експеримент. Замість традиційних духових і струнних використав мікс циганських скрипок, банджо та фортепіано, який мав символізувати хаос у голові Холмса (його грав Дауні-молодший). Одна з найбільш впізнаваних музичних тем в сучасному кіно.