Креативна ідея – головна стратегія розвитку сучасного бізнесу. Без оригінальної ідеї ваш проект приречений на животіння десь наприкінці фінансового ланцюга. Де брати такі рішення, розкажуть спікери III Форуму Креативних Індустрій, що пройде у Києві за ініціативи Фундації «Національного розвитку та інновацій» та Представництва фестивалю «Канські Леви».
Де: НСК «Олімпійський» (вул. Велика Васильківська, 55)
Коли: 7-8 вересня з 10:00
Мета організаторів фестивалю – створити в Україні такий собі «ефект Медичі». За описом письменника Франса Йоханссона, це феномен виникнення «іновацій на перетині ідей, концепцій та культур». Автор приводить приклад Флоренції XIV століття та впливової родини Медичі. Вони спонсорували талановитих митців, науковців та інших творчих людей, надаючи їм майданчик для втілення ідей. І сприяли таким чином початку епохи Ренесансу.
За два дні Форуму виступить майже сотня українських та закордонних спікерів. Вони поділяться ризикованими революційними ідеями, які вже «вистрелили» кейсами успішних справ.
Перший день буде присвячено питанням успішного впровадження інновацій для бізнесу, пошуку партнерів та розвинення українського інтелектуального продукту. Наступного дня обговорюватимуть фактори, які впливають на формування національної ідеї. Мова піде про кіно, освіту, молодь, громадські ініціативи та інше.
Найцікавіші подій III Форуму Креативних Індустрій:
Лекція «Краудфандінг та електронна торгівля для інноваційних продуктів». Експерт e-commerce, одеський підприємець Максим Герасичев розкаже про те, як вивести новий продукт на міжнародний ринок за допомогою краудфандингових платформ.
«Спортивний менеджмент - прибутковість інвестицій в спорт. Неймовірні результати маркетинг-кампаній із залученням селебрітіс». Засновник компанії Top Five Management Стефан Гуров розбере кейси міжнародних брендів, амбассадором яких є тенісистка Еліна Світоліна: Dubai Duty Free, Nike, Ulysses Nardin.
«Шоу-бізнес на міжнародних ринках». Міжнародний продюсер, власник французького агентства You Prod Ксав’є Гарно порадить, як створити та просунути на міжнародному ринку шоу-бізнесу успішний зірковий проект.
«Довіра без лицемірства: як співпраця з альтернативною музикою може дати брендам нове дихання». Тіна Полек наполягає, що саме в сегменті нерозкрученої альтернативної культури криється перспективні способи комунікації з молоддю.
«Створення власних ексклюзивних марок». Гуру міжнародного рівня в б’юті-індустрії Наталі Ракоч розповість, як створити та успішно вивести на міжнародний ринок нові міжнародні марки та бренди й досягти успішних торговельних оборотів в сотні мільйонів доларів.
«Творчість проти ненависті». Тема ведучого «Телебачення Торонто» Майкла Щура: Ми всі - ненавидимо. Я - теж. Але цього разу я виговорюсь».
«Можливості програми «Креативна Європа» для стартапів у сфері культури і медіа». Лекція Ганни Турло присвячена тому, як програма «Креативна Європа» допомагає вийти стартапу на міжнародний рівень та що вона може запропонувати тим, хто хоче стати конкурентноспроможним не лише на вітчизняному ринку.
«Віртуальна реальність - аналіз ринку та бізнес-можливості». У своїй доповіді Нікіта Худяков опише ринок використання віртуальної реальності для вирішення бізнес-завдань на основі різних досліджень і даних.
«Майбутнє візуального контенту». Піонер комп’ютерної графіки в Росії Сергій Ципцин розповість про розвиток штучного інтелекту та використання нейрофізіології в кіно, іграх та анімації.
«Малевич. Геній і місто». Лекція присвячена впливу кіновиробництва на розвиток міста та регіону, підвищення інвестиційної привабливості, покращення соціальної та культурної ситуації у регіоні.
«Як зберігати креативність в виробничих масштабах». Креативний директор BBDO Ukraine Денис Келеберденко розповість про техніки й ноу-хау, які дозволяють виробляти креативний продукт в промислових масштабах.
Серед інших спікерів Форуму: засновник «Enjoy Media» та «Enjoy Records», продюсер Jamala і Laud Ігор Тарнопольський; один з авторів студії «Квартал 95», ведучий популярних програм «Вечірній Київ» і «ЧистоNews» Валерій Жидков; Міністр культури України, актор театру і кіно Євген Нищук; СЕО рекламної агенції Young & Rubicam Ukraine Дмитро Барсуков; експерт з питань політики в Європейській комісії Антоніо Карлос; засновник та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська; викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи та Львівської Бізнес-Школи Українського католицького університету, член Ради директорів Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI Валерій Пекар etc.
Розклад подій та квитки тут.