Написати, зібрати dream team, зняти, забезпечити пост-продакшн, всім все оплатити (в ідеалі))). Ось він – перелік кроків. Тю, всього! Та зачекайте, з таким успіхом кожен другий би подався у продюсери українського кіно, яке так швидко розвивається. Але тих, хто наважився ступити на цей шлях, дуже цікаво послухати. Наприклад, Володимира Яценко.
Де: Closer (вул. Нижньоюрківська, 31)
Коли: 15 листопада о 19:00
Вхід на лекцію вільний.
Реєстрація тут.
Володимир Яценко
Який шлях проходить фільм від ідеї до кінорелізу? Які існують правила адаптації тексту? Які є особливості знімального процесу в умовах, припустимо, дикого поля? Та, врешті, як формується бюджет фільму? Все це і навіть більше – на зустрічі з Володимиром Яценко. Зустріч відбудеться у рамках спільного лекторію кіношколи Ukrainian Film School та арт-простору Closer.
Володимир Яценко є співзасновником рекламного агентства VGNC та генеральним продюсером продакшн-компанії Limelite, що брала безпосередню участь у створенні стрічки Ярослава Лодигіна «Дике поле», за мотивами книги «Ворошиловград» Сергія Жадана.
Зйомки фільму «Дике поле»
Дикі факти про цей «дикий фільм» від Поліни Толмачової, керівника промо-компаніїї стрічки (вміє заохотити!):
1. Матюки, матюки і… матюки.
2. Голі груди, секс, відверті сцени і знову секс.
3. Нахабно втілена російська, до того ж говорять нею не тільки злодії.
4. Круте поєднання музики, реплік, звуків, афоризмів та іншого звукового «лушпиння»: можна вражатися навіть із заплющеними очима.
5. До біса гарні кадри – заходи сонця, річки, дороги, машини, соняшники, обличчя, оригінальні ракурси тощо.
6. Знову секс, матюки й краєвиди.
7. Стовідсоткова акторська віддача (багато чоловіків, три жінки та купа темпераменту!)