Увесь світ святкує сьогодні католицьке Різдво! Спеціальне відео до світлого свята - то вже стало окремим видом мистецтва і традицією для світових брендів. На Yabl - добірка найсвіжіших шедеврів на Новий рік / Різдво 2018. Готуй носовичок – розтанеш від мімішності!
Google Assistant – «Знову один вдома»
Топове відео цього року. Маколей Калкін у ролі Кевіна МакАлістера знову «один вдома» - за тих же обставин і в тому ж антуражі, лише 28 років потому. Але тепер у нього є Google Assistant, який демонструє чудеса кмітливості: регулює температуру в будинку, нагадує випрати речі, і навіть сам протистоїть «мокрим бандитам». Добре, що колись в малого Кевіна не було такого помічника, а то б ми залишились без класичної різдвяної комедії!
Apple – «Ділися подарунками»
Не приховуй свої таланти, навіть, якщо ти не впевнений в них. Ділися креативом зі світом і роби людей щасливішими! А Apple допоможе в цьому. Не лише на Різдво.
John Lewis & Partners – «Малий та фортепіано»
Різдвяні твори від мережі універмагів John Lewis & Partners – традиція для британської культури. Власне, з них там і починаються зимові свята. Цьогоріч ретейлер залучив Елтона Джона до зйомок кліпу The Boy & The Piano, де зірка відмотує час назад і згадує той головний різдвяний подарунок, який визначив його життєвий шлях. Ідея: «Іноді подарунки – більше, ніж просто подарунки». Однозначно приєднуємось!
Audi – «Новий Санта»
Рекламісти Audi «подарували» дідугану Санті власний дім, дружину та новий «міленіальний» імідж. Меседж цього ролику – змінися на краще, щоб відповідати статусу авто. Напрочуд тепле й оптимістичне відео.
International Committee of the Red Cross (ICRC) – «Єдиний подарунок»
Міжнародний Червоний Хрест нагадав про вічні цінності. В умовах війни та інших катаклізмів головним подарунком для людей є возз’єднання з рідними чи звістка про те, що вони живі… Тег: «Єдиний подарунок, який не може зробити Санта». Зворушливо до сліз.
Toyota – «Додому на Різдво»
Тут рекламується Toyotathon – щорічна акція для кастомерів, яка дозволяє значно зекономити на покупці авто. Діючі особи – родина військового, сніговики і швидке авто.
Burberry – «Уяви Різдво»
Люксовий бренд Burberry закликає «Заплющити очі та мріяти про Різдво». Проте очі заплющувати якраз і не варто, бо ролик вийшов дуже стильний та артистичний – за участі Наомі Кемпбел, Метью Сміт, Крістін Скот-Томас, M.I.A. та інших.
Erste Bank und Sparkasse – «Вір в любов»
Австрійський банк Erste Bank und Sparkasse зробив головним героєм свого ролика мультяшного їжачка. Здавалося б – яке відношення? А таке, що навіть колючі створіння не мають залишатись на Різдво на самоті.
MANOR – «Особливе Різдво»
Ідея ролика швейцарської мережі універмагів MANOR: на подарунок тут можна замовити майже все, навіть різдвяного ельфа. Звісно, самі ельфи не в захваті від цієї дитячої ініціативи, але лише на початку. Втім, дивися сам – дуже мімімішно.
TK Maxx – «Бездонна шкарпетка»
Хто про що, а американці – про шару. Місцева мережа крамниць TK Maxx оголошує аукціон небаченої щедрості: її клієнти не матимуть мороки з подарунками протягом усього року, якщо відшукають на полицях магазинів золотий сертифікат у вигляді «бездонної шкарпетки». Рекламний ролик з гумором ілюструє, як це може бути.
Zalando – «Ніколи не виходить з моди»
Німецький каталог взуття і одягу Zalando зняв простий і зворушливий ролик зі слоганом «Різдво. Ніколи не виходить з моди». Героями стали люди різного віку. І де усі вони обирають подарунки на свята? Отож бо.
Bouygues Telecom – «Більше ніж технології»
Зберігати родинні традиції закликає французький провайдер Bouygues і присвячує свій кліп усім татусям. Рекламний слоган: «Цього Різдва ми пропонуємо більше, ніж технології!»