Три приклади з життя і побуту пересічного українця, який проклинає владу, ненавидить безалаберних комунальників і мріє жити в чистій і пахучій Європі.
Міністерство інформаційної політики України зняло три соціальних відеоролика, в яких українцям нагадали, що Європа починається з кожного. Перший заступник міністра інформполітики Еміне Джапарова уточнила, що ролики побутовою мовою показують людям, що таке Європа і європейські цінності.
«Ці ролики мають задавати певні тенденції, вони показують, як має бути. Кампанія розрахована на свідомість людей в широкому суспільстві, щоб змінити ту дійсність, в якій ми живемо зараз», - пояснила Джапарова.
Кампанію за замовленням МІП розробило креативне агентство GoodMedia. У роликах знялися відомі українські музиканти - група «MOZGI» на чолі з Олексієм Потапенко, «Время и Стекло» і Мішель Андраде. Вони підтримали проект і не брали плату за участь у зйомці. Ролики будуть показувати на загальнонаціональних і регіональних телеканалах, в кінотеатрах і в мережі Інтернет.