Організатор проведення на території Ізраїлю міжнародного пісенного конкурсу Євробачення-2019, мовна корпорація Кан 8 січня представила офіційний логотип конкурсу.
Логотип був розроблений провідним брендинговим агентством країни Studio Adam Feinberg на основі представленого раніше слогана конкурсу Наважся мріяти (Dare to Dream), повідомляється на офіційному сайті Євробачення.
Цього року логотип конкурсу складається з трьох трикутників, які пов'язані один з одним і формують зірку.
«Трикутник, одна з найдавніших форм у світі, є наріжним символом, який можна зустріти в мистецтві, музиці, космології і природі, втілює зв'язок і креативність. Коли трикутники з'єднуються, вони стають єдиним цілим», – відзначили організатори.
Також наголошується, що логотип цього року натхненний дизайном сцени, створеним Флоріаном Відером, концепція якого використовує трикутні форми і структури.