У столиці України пройде воркшоп з продюсування культурних подій від освітньої платформи для менеджерів культури Creative Management Camp (NIICE).
Коли: 17, 20 та 21 квітня
Культурні події не тільки створюють атмосферу свята та спільний простір, вирішують питання дозвілля містян та дарують емоції. Ще це потужний інструмент для маркетингу міста, району та вулиці, що впливає на розвиток інфраструктури та креативної економіки країни, на рівень культурного потенціалу та робочі місця, розвиває підприємництво, формує зовнішнє позиціювання та попит на подієвий туризм.
Як спроектувати подію та зробити її знаковою, органічно вписаною у місто, як скласти проектний план та створити дизайн програми, як визначити аудиторію та її потреби, розрахувати бюджет та працювати із спонсорами — дізнаєтесь на практиці.
Cultural Events Camp — воркшоп із продюсування міських культурних подій: фестивалів, вечірок, освітніх івентів, виставок тощо.
За 20 годин практики учасники за допомогою кейсів попрацюють над концепцією та бізнес-моделлю, дизайном та бюджетом заходу, структурою команди, дізнаються про джерела фінансування та співпрацю з підрядниками й партнерами.
Програма поєднує вивчення основних інструментів дизайну культурних івентів та групову практику на заняттях, короткі домашні завдання та онлайн-консультації. Детальний розклад: тут
Куратор воркшопу — Наталія Гусєва (Nataly Guseva), засновниця школи фестивального менеджменту KACH Festival Management School, ex-генеральна менеджерка музичного фестивалю Белые ночи, ex-операційна менеджерка команди фестивалів Ulichnaya eda, засновниця фестивалю «КіноКухня», ex-менеджерка проектів Платформа арт-завод, проджект менеджерка освітнього проекту Освіторія.
Подати заявку та дізнатись про детальний розклад можна тут
Кількість учасників: 20 (залишилось 5 місць)
Вартість: 2800 грн за три дні. З промокодом (cmc_yabl) є знижка.
Локація: IZONE, Набережно-Лугова, 8