Легендарна «Гра престолів» дійшла до фіналу. Так, трохи шкутильгаючи, але вона це зробила. Закінчилася ще одна епоха, за якою ми будемо сумувати. Та, на превеликий жаль, фінальний сезон викликав у фанатів серії більше негативних емоцій, ніж захоплення. Чому так вийшло? Наче все, як і раніше: багато крові, феєричні сцени війни, улюблені герої вмирають. Yabl вирішив знайти 5 причин, чому останній сезон GoT «не зайшов».
Завершення ліній героїв
Так, це велика проблема, адже історії багатьох персонажів мали закінчитися зовсім по-іншому. Вбити Короля ночі маленьким кинджалом? Ну, добре. Спалити Варіса за декілька секунд? Вам видніше. Завалити Серсею та Джейме цеглиною? Ви зовсім збожеволіли? Хто-хто, а вони не могли так померти. Склалося враження, наче творці не знали, що саме робити з героями, тому пішли найпростішим шляхом. Серсея просто не могла померти під грудою каміння, ця смерть точно не для неї. Лорд Варіс ніколи не був аж настільки ідіотом, щоб так себе підставити. Про Короля ночі я взагалі мовчу. 7 сезонів ми його сприймали, як найстрашнішу загрозу в світі, щоб потім він так помер від якогось удару ножем у живіт.
Скажена Дайнеріс
Для мене є цілком логічною поведінка Кхалісі, адже нам весь серіал натякали на присутність жорстокості всередині неї. Я розумію, чому вона спалила всіх і всю, але багатьом це розбило серце. Адже ми очікували, що Дайнеріс відродить свободу та мир у Вестеросі, а не перетворить місто на попіл. Та темна сила захопила білявку, і більше вона не зможе стати Джедаєм.
Занадто тупий Тиріон Ланністер
Неймовірно, що найхитріший герой серіалу враз став таким дурним. Він до останнього був впевнений у союзі з Серсеєю, не бачив очевидних натяків стосовно жорстокості Кхалісі. Більше того, давав нелогічні поради своїй королеві. Здавалось, що все це Тиріон робить навмисно - може, в нього якийсь хитрий план, але ні, це просто лінь сценаристів. Ще б пак - 8 сезонів! Що тут ще придумаєш?
Занадто темно
3 епізод, який всі чекали декілька років, наче спеціально було зроблено так, щоб глядач не міг нічого розгледіти. Дійсно, битва проти армії Короля ночі має бути темною за настроєм, але ж це не означає, що потрібно робити інтерпретацію картини Малевича «Чорний квадрат». До того ж, режисер Мігель Сапочник вміє знімати подібні епізоди, що ми бачили вже у шостому сезоні та побачимо ще потім у восьмому. Але режисери монтажу «Довгої ночі» щось намудрили...
ЛОГІКА, РІДНА, ДЕ ТИ? Що вони з тобою зробили?
Герої цього серіалу завжди були розумними людьми, але щось пішло не так. Ховати жінок та дітей під час війни з армією мерців у Крипті, де цих мерців десятки? Відправляти датракійців на вірну смерть просто так? Не побачити через скелю цілий корабельний флот? Залишити стакан з кавою у кадрі... а ні, це не сюди. Велика проблема нового сезону в тому, що заради ефектності сценаристи часто жертвували логікою. Розумні глядачі це розуміють, їх не обдуриш. Взяти хоча б смерть Дракона від Флоту Ейрона. В нього влучили усього три стріли і він загинув. Але потім 100 стріл не змогли поцілити у Дайнеріс? Фантастично! Автори серіалу просто хотіли зробити "вау", і таки зробили.
Все занадто швидко відбуваєтся
Раніше один персонаж міг подорожувати декілька сезонів світом, щоб побачитися з іншим. І ще невідомо було, чи доживуть вони до своєї зустрічі. Зараз же все стало вкрай швидко. Тільки-но Дайнеріс стала королевою, як через 10 хвилин Джон її вбиває. У фіналі 4 епізоду знищили Дракона та Місандею, показали вразливість армії Дайнеріс, щоб потім Дракаріс за декілька секунд спалив усі кораблі та скорпіони, які несподівано не можуть в нього влучити. Герою тепер потрібно 5 хвилин екраного часу, щоб із одного королівства потрапити в інше, навіть якщо це Вінтерфелл та Вестерос, хоча в першому сезоні на це йшло декілька місяців. Виконавчим продюсерам наче набридло займатися цим серіалом і вони його вирішили якомога швидше з усим покінчити. Що ж, на якості сценарію це позначилось максимально.