Після успіху двох перших сезонів стрімінговий гігант Netflix придбав права на серіал: було збільшено бюджет, на головні ролі запросили голлівудських зірок, а креативність творців тільки зросла. Минулого року ми побачили справді унікальну серію “Брандашмиг”, адже пропонувала глядачеві самому вирішувати за героя, яким сюжетним шляхом він піде. Справжній кіношний інтерактив, що змусив усіх нас неабияк понервувати! Саме таких вражень ми очікували від 5 сезону, але… Нове “Чорне дзеркало” - це повний провал і зараз ми розкажемо про його 5 причин.
Все на поверхні
Колись серіал змушував тебе серйозно пошевелити мізками. Що сталось у 5 сезоні? Нам усе кажуть просто в очі, не дають можливості задуматись. Усі три серії викидають свої теми на поверхню і нагадують за сюжетами скоріше соціальні студентські роботи молодих режисерів. Дуже сумно спостерігати за такою метаморфозою серіалу.
Хеппі-енди
Здавалося б, нічого поганого в щасливих кінцівках немає, але вони - не про “Чорне дзеркало”. Нам уже дали зрозуміти, наскільки це безкомпромісне та складне шоу, тому ця лайтовість у фіналі кожного нового епізоду просто дратує. Сутт іронії над сучасністю у демонстрації її наслідків, а не у "згладженні" боків.
Три епізоди
У мережі більшість фанів гніваються на новий сезон через малу кількість серій і їх можна зрозуміти: Netflix вже підсадили нас на те, що в кожному новому сезоні має бути 6 епізодів, а тут їх вдвічі менше. Та якби вони були крутими, і кожен хотілося б передивлятися, але ні… І епізодів мало, і якість їх так собі…
Майлі Сайрус
Останній епізод з Майлі Сайрус більше нагадував алюзію на справжню біографію співачки, аніж цікаву соціальну історію від “Чорного дзеркала”. Звісно, навіть тут можна знайти, про що подумати та усе це все ще не "тягне" на хітову серію. Очевидно, що запросили Майлі задля того, аби шоу "хайпануло" на молодій аудиторії. Та ставка не зіграла, це лише погіршило і так погане враження від колись культового серіалу.
Попсовість
“Чорне дзеркало” всі полюбили за те, що влучно висміював увесь поп-світ. Інколи те, що ми бачили, лякало, адже ти розумієш, наскільки вірогідний такий розвиток подій. Зараз же виглядає, наче творці почали робити матеріал "під глядача" замість того, щоб диктувати правила. Існує тонка межа між тим, щоб показувати, до чого може призвести популярність якихось речей у майбутньому, та тим, щоб почати гнатися за цією популярністю. Цю межу перейшли Netflix вже перейшли.