Провідні спеціалісти зі сфери маркетингу та культурного менеджменту діляться знаннями, досвідом, цікавими прикладами та трендами, що допоможуть художникам, музикантам, письменникам зробити свої твори та проекти ще більш впізнаваними.
Під час онлайн-курсу учасники зможуть навчитися ефективно презентувати власний проект перед потенційними партнерами, інвесторами, журналістами та громадськістю, створювати бренд культурного проекту, планувати базову стратегію просування культурного продукту, ефективно будувати взаємодію зі ЗМІ, успішно брати участь у прес-заходах, давати інтерв’ю, коментарі та відвідувати гостьові ефіри; повноцінно використовувати соціальні мережі для просування власного культурного продукту.
“І автори, і ЗМІ - союзники, яких об'єднує пов'язана з подією, із книжкою, музичним треком чи фільмом цікава інформація. Перші цю інформацію створюють і прагнуть поширити, другі - полюють на неї, щоб повідомити своїм читачам. Завадити цій гармонії може лиш те, що потенційно цікаву інформацію невірно подають. Відтак представники медіа вважають, що на них чекає щось нудне й не варте уваги. Щоб зацікавити ЗМІ, автори мають самі мислити, як ЗМІ, відчуваючи їхні потреби. На цьому я і звертатиму увагу в даному курсі”, - поділився журналіст, спікер курсу Антон Семиженко.
Перший модуль запустився 12 серпня,з 19 серпня - початок другого модулю. Загалом - 5 модулів. Відео курсу будуть доступні навіть після закінчення.
Участь безкоштовна за умови обов’язкової реєстрації за посиланням.