До Києва їде гуру акторської майстерності з Голлівуду – Івана Чаббак. Викладачка зі світовим ім’ям, авторка широко відомої в Америці «техніки Чаббак», засновниця власної школи та авторка книги The Power of Actor («Мастерство актера. Техника Чаббак») – це все про неї. Івана знову проведе 2-денний майстер-клас і познайомиться з кіношною тусовкою столиці. Ми розкладаємо по полицям, чому ці зустрічі не можна пропустити.
Де: Київський академічний драматичний театр на Подолі (Андріївський узвіз, 20б)
Коли: 31 листопада - 1 грудня, 09:00 - 17:00
Перше і головне. Івана Чаббак тренувала безліч голлівудських зірок: Бреда Пітта, Джима Керрі, Джессіку Альбу, Хеллі Беррі, Єву Мендез, Сільвестра Сталлоне, Лів Тайлер, Елізабет Шу, Джессіку Біл, Єна Соммерхолда, Бейонсе і так далі. Більшість з них якраз і стали зірками завдяки авторській техніці Івани.
Хеллі Беррі, Івана Чаббак та Кейт Босуорт
Після курсу тренувань із Чаббак Геллі Беррі отримала свій перший «Оскар», а Джессіка Біл та Елізабет Шу потрапили в лігу топ-акторів з мільйонними гонорарами. Навіть визнані зірки перейшли на інший рівень майстерності: Сільвестр Сталлоне за роль у «Крід: Спадок Роккі» отримав більше нагород, ніж за все своє попереднє життя.
Техніка Івани Чаббак базується на досконалому знанні психології особистості. Вона вивчала культурну антропологію, поведінкову науку та психологію, тож чудово розуміє людську натуру. І використовує ці знання для розкриття не лише характеру персонажа, але й актора як особистості.
Учні говорять про «терапевтичний» ефект від занять із нею. Той же Сталлоне зізнавався, що тренер допомогла йому пережити втрату сина і використати цей болючий досвід для зростання у професійному плані.
Техніка Івани Чаббак вчить перемагати, перетворюючи біль і страхи на силу. «Різниця між моєю технікою і методами минулого полягає в тому, що я вчу акторів сприймати емоції не як кінцевий результат, а як спосіб досягнення мети, - розповідає зірковий тренер. - Більшість людей біль, проблеми та страхи приводять до самознищення. Не можна дати їм побороти себе. Я вважаю біль потужним рушійним стимулом для активного пошуку рішення та розвитку.
Тому моя техніка вчить приймати біль. Я вчу акторів персоналізувати біль і сказати собі: «Я переможу не тільки незважаючи на свій біль, а завдяки йому!».
У житті також – коли трапляються погані речі, не можна дозволити їм знищити вас. Радше запитайте себе: чому мене це навчить і як я можу це використати?»
Івана Чаббак працює не лише з акторами, але й з режисерами, сценаристами та продюсерами. Саме в розумінні того, як правильно працювати з акторами та які завдання їм ставити, як зробити оповідь динамічною та не «провалити» окремі сцени (а такі майже завжди є в кожній стрічці) – і у сценарії, і на знімальному майданчику.
Івана Чаббак вчить ризикувати. До кожного з учнів у неї свій підхід, для кожного вона пропонує унікальне рішення ролі – часто досить несподіване. Так, Шарліз Терон в «Могутньому Джо Янгу» вона порекомендувала представляти на місці дитинча горили … свого брата. А Бейонсе, щоб та зіграла справжню наркотичну «ломку» в «Кадиллак Рекодз», залишила без улюбленого фастфуду.
Шарліз Терон, Бейонсе
«Якщо б я отримувала монетку кожен раз, коли говорю учням «Ризикуйте», в мене була б вже чимала скарбничка, - сміється Чаббак. - Ризикуйте. Ви не зрозумієте, працює щось чи ні, поки не спробуєте».