Команда сервісу провела кампанію з ребрендингу самостійно, спираючись на принципи компанії: довіра, відповідальність, надійність та зручність.
"Усі зміни в нашій компанії — так чи інакше, спрямовані на розвиток усієї індустрії. Ми вдосконалили інфраструктуру електронного квитка і створили разом з кіберполіцією сайт, аби кожен міг перевірити достовірність свого квитка. Ми любимо наших користувачів, а тому піклуємось про їхній комфорт та безпеку, у першу чергу", - зазначив засновник Karabas.com Максим Плахтій.
Сервіс також зазнає функціональних змін. Квитковий оператор додасть функції Apple Pay та Google Pay. У рамках ребрендингу компанія анонсує сезон знижок та підготовку великого музичного шоу, за участі українських артистів. Деталі поки що не розголошують.
Оцінити ребрендинг повністью можна за посиланням.