Проходячи Андріївським узвозом ми частенько звертаємо увагу на одну сучасну (та скандальну) споруду - театр на Подолі. Зовсім недавно щодо зовнішнього вигляду модернової будівлі точилися чвари - деякі поборники класики навіть збиралися обкидати яйцями споруду. Та треба "копати глибше" - театр - це не тільки те, як він виглядає, а й ЩО в ньому показують. Саме про це у нашому матеріалі.
«Дівчинка з ведмедиком»
Вистави Стаса Жиркова - це завжди подія для всіх театроманів. Адже його постановки стильні та, головне, актуальні. «Дівчинка з ведмедиком» - це переписаний Павлом Ар‘є на сучасний лад роман Віктора Домонтовича. Матеріал дуже нагадує відому «Лоліту» Набокова: сюжет розповідає про заборонене кохання між дорослим чоловіком та неповнолітньою дівчиною, до якої він влаштувався репетитором. Якщо перший акт наповнений якимось фішками, комедійними елементами, що розважають глядача, то другий обеззброює тебе своєю драматичністю та навіть доводить до сліз. І, хоч роман було написано у 20-х роках 20 століття, вистава Жиркова виглядає такою, що відбувається тут і зараз. Окрім того, подивитись на В‘ячеслава Довженко в головній ролі багатого варте.
«Орестея»
Колаборація театру на Подолі та театру «Мізантроп», яку варто побачити кожному хоч би раз. Це - сучасна інтерпретація давньогрецької трагедії, яка поєднує в собі різні стилі, грається з образами і постійно штовхає тебе на глибину власної підсвідомості, навіть якщо свідомість відмовляється розуміти побачене. «Орестея» вражає гіпнотичним ефектом, після якого так важко повертатись у реальність. Багатьох може шокувати сцена з оголеними акторами, але повірте, там нема нічого вульгарного, лише чисте естетичне задоволення.
«Зойчина квартира»
Театр на Подолі не міг би дозволити собі не поставити виставу за Булгаковим, враховуючи, що його квартира знаходиться буквально навпроти. Режисером виступив ще один геній сучасного українського театру та художній керівник «Дикого театру» Максим Голенко. Булгаков, в якому герої розмовляють сьогоднішнім днем, лише доводить, що з часів написання твору нічого не змінилося. Режисер говорить з глядачем про гріхопадіння, розпусту та вседозволеність капіталістів, що збираються в заможній Зойченій квартирі, доки навколо вирує бідність. Як сказав сам Макс Голенко: «У цій історії є ретро, детектив, гумор, еротика, розважальне начало і, врешті-решт, Булгаков. Хіба цього мало?»
«Мрії оживають»
Мелодраматична історія про пошук кохання, запропонована драматургом Іваном Вирипаєвим та режисером Давідом Петросяном, ілюструє сучасну модель стосунків. Головний герой Девід після смерті дружини не може відпустити її і продовжити жити далі. Часто він з нею розмовляє і відмовляється повірити в те, що сталося . Це вистава про те, як тяжко, але необхідно вміти відпускати власне минуле та йти далі шукати своє щастя. Девід створює неймовірний сценічний простір, герої та глядач перебувають чи то у великій душовій кабінці, чи то у психлікарні. Талановитий акторський склад на чолі з В‘ячеславом Довженко та Світланою Косолаповою закохують в себе з першого погляду.
«Got to be free»
Прем‘єрна вистава театру - це 12 різних історій у форматі рок-мюзиклу, що були написані по реальним подіям, які відбувалися у Києві зовсім нещодавно.
Живе звучання оркестру та рок-бенду, сучасна хореографія та яскраві спецефекти перетворюють історичні події на справжнє бродвейське шоу. Прем'єра 21 вересня, квитки можете відшукати ТУТ.