Фанати чекали на епохальне прощання з улюбленим героєм, пригоди якого ще наші батьки дивилися в салонах відеопрокату, а отримали історію про стомленого Слая, якому вже час йти на пенсію в прямому сенсі цих слів. Чому з нового "Рембо" не вийшло "Логана"? Про це у нашій рецензії.
Джон Рембо живе на ранчо зі своєю подругою Марією та її онукою Габрієлою. Батько дівчинки лишив родину, коли вона була зовсім маленькою. Дівчина хоче його відшукати та вирушає на пошуки до Мексики, але там її викрадає злочинний синдикат. Тут на арені з'являється дідусь Рембо - вслід за Габрієлою він вирушає до Мексики, аби врятувати дівчину та водночас знищити злочинний синдикат, що заробляє гроші на сексуальному рабстві та торгівлі людьми.
У стрічки був досить непоганий потенціал. Побачити драму про старого ветерана, який намагається заховатись від війни, але все одно вимушений повернутись на неї - це історія про невідворотність долі, тому справді цікаво, як герой через це проходитиме. Стрічка намагається винести на поверхню важливу проблему сексуального рабства та викрадення людей, що є надзвичайно актуальним у сучасному світі. Та сподівання фанатів легендарного Рембо виправдані не були.
Усе, що творці змогли "вичавити" зі стрічки - банальний та стереотипний бойовик. Сільвестр Сталлоне вже давно не виглядає героєм. Якщо Слай у "Кріді" грав роль старого тренера, що готує після себе наступне покоління, а сам вирушає на відпочинок, то у ролі Рембо йому ще треба самотужки вбивати купу ворогів. Сталлоне він цього вже стомився і це помітно. Більше того, у першому випадку роль та концепція органічно лягали на історію, в другому - це більш подібне на "висмоктування" зайвої частини франшизи.
Фільм триває півтори години, але боротьба з синдикатом займає лише 20 хвилин хронометражу. 20! Решту часу не варто сподіватись на щось більше, аніж на "щоденник" літнього ветерана, який живе на ранчо і орудує вилами.
Але й останні 20 хвилин "екшну" - це криваві вбивства з пастками від Рембо, ідеї яких він наче поцупив у "Один вдома". Нудно і навіть соромно дивитись.
Злочинці з синдикату - це стереотипні злі мексиканці, яких ми звикли бачити в старих бойовиках. Жодних цікавих та глибоких антагоністів, за якими було б цікаво спостерігати. Вони потрібні тільки для того, щоби Рембо було кого вбивати у фіналі.
Очевидно, що нова частина була зайвою. Навіть автор роману "Перша кров" (за яким і було екранізовано першу частину "Рембо" у 1982 році) сказав нещодавно у Твіттері, що йому соромно не просто за нову частину франшизи, а за те, що його ім'я взагалі з цим асоціюють! "Зацепило" Морелла, так зачепило. І недарма! Попрощатися з героєм авторам вдалося у четвертому фільмі й краще б вони на тому зупинилися. У прагненні заробити більше грошей "Рембо 5" просто зруйнував свій же багаторічний класичний образ.
Фото за обкладинці: Esquire