Складно в 21 столітті знайти сферу, на яку не впливав би діджитал. Цифрові технології не просто оточують наше життя, вони його складають. У випадку зі спортом ситуація така ж — було би дивно його не діджиталізувати. За останніми даними, ми проводимо в соцмережах близько 3 годин на день. Тож, хіба це не чудовий майданчик для поширення спортивної "лихоманки"? Як саме відбувається діджитал спорту в соціальних мережах — про це у нашому матеріалі.
Власна сторінка спортивного бренду в соціальних мережах — мастхев для бізнесу 21 століття. Щодня в режимі онлайн можна стежити за тим, як розвивається бізнес та його конкуренти, які транслює цінності, чим живе його команда, як він спілкується зі своєю аудиторією, реагує на негатив та багато іншого. Це чудовий інструмент для спорту мотивувати велику кількість людей обдумати свій спосіб життя. І ми вже можемо бачити результат такого впливу, наприклад, той самий хайп на марафони та "ЗОЖ".
Фірмовий стиль і tone of voice
Фірмовий стиль та оформлення сторінки дозволить користувачам вирізняти вас у стрічці. Оберіть один стиль, який найбільше підходить вашому позиціонуванню і відображає посил вашого бренду. І вже у відповідності до цього стилю створюйте контент.
Те ж саме стосується і Tone of voice. Якщо простими словами, то це мова, якою спілкується бренд зі своєю аудиторією. В ньому виражаються цінності та філософія. Пропишіть свій тон комунікації в брендбук і чітко дотримуйтеся його. Це працює так само, як і фірмовий стиль. Вас повинні одразу відрізняти від інших, як візуально, так і емоційно.
Stories
Пост — срібло, Stories — золото!
На даний момент це найдієвіший інструмент для взаємодії з аудиторією бренду в Instagram. Перегляд Stories займає менше часу та має найбільше охоплення. Використовуйте повний потенціал цієї функції: збирайте реакції, робіть ігри, ставте питання, створюйте власні AR-маски та старайтесь завжди дивувати ваших фоловерів новими форматами. Робіть такий контент, який змусить користувача зупинитися на вашій історії. По-перше, це збільшить охоплення, по-друге, алгоритм Instagram буде виводити ваші історії та пости в ТОП стрічки.
Highlights
Були часи, коли Stories в Instagram зникали за 24 години. Зараз же, в соціальній мережі є крутий інструмент — Highlights, і було б дивно його не використовувати. Функція дозволяє зберігати історії в підбірки, групувати їх за категоріями. Як це працює для брендів? Це економить час користувача на пошук потрібної інформації. Зберігайте прайс, локацію, інформацію про тренерів, нову колекцію чи напрямки тренувань в Highlights. Спростили життя потенційному клієнту — вважайте досягли успіху.
Все це — дрібниці, які складають одну загальну картину про кожного гравця сфери. Адже про вас в будь-якому разі складуть думку. І краще, щоб ви самі вирішили, якою вона буде.
Бренд Nike в Instagram
Її не сплутати ні з чим іншим. Публікації бренду не розповідають про власні товари, вони говорять про людей, досягнення спортсменів та мотивують всіх #justdoit. Вже потім помічаєш, що всі вони одягнені в Nike.
Колишній тренер Конора Макгрегора в Instagram
Ido Portal створив абсолютно нову методику тренувань, яка має назву Movement Culture (культура руху) і транслює її в своїх постах. Його контент не можна назвати супер якісним, але на відео можна дивитися довго.
Спортхаб ЕБШ в Instagram
Зухвалий tone of voice, спрямований на "свою аудиторію", в кожному пості закликає ЕБШити, а яскраві елементи фірмового стилю кидаються в очі у звичній стрічці новин та вигідно відрізняють сторінку від конкурентів.
Компанія GoPro в Instagram
Кейс, який не можна залишити без уваги. На сторінці, на якій 16,3 млн. підписників весь контент роблять ті ж самі підписники. Це називається UGC User Generated Content. Компанія заохочує користувачів знімати відео на камеру GoPro і потім ділитися. Тобто на відео навіть не видно самого продукту, але результат, який цей продукт дає — заворожує і мотивує захотіти таку камеру і собі.
Зверніть особливу увагу на блогерів. Вони — рушійна сила, яка впливає на суспільну думку. Блогер може за власною ініціативою порадити вас. І так само можна цілеспрямовано звернутися за допомогою для приваблення аудиторії через нього до свого бренду. Єдине, треба бути дуже уважними. Фейкових блогерів, які марно витратять ваші гроші або ж нашкодять репутації, також вистачає. Вчіться правильно обирати лідера думок, правильно аналізувати його вплив та правильно його використовувати. Повірте, це важливо. Ще у 70-х роках компанія Nike дарувала кросівки фіналістам марафонів — це були ті самі лідери думок, тільки без мільйонних сторінок на просторах інтернету. І уже тоді вони приносили бізнесу нових клієнтів.
Використовуйте 21 століття за призначенням.
Хайп та його вміле використання також може поставити «на вуха» мережу та прославити вас. Згадайте Reebok. Невдала реклама чи вдалий хайп зі слоганом «Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя»? Її представляли жінки-інфлюенсери. Як гадаєте, наскільки збільшився інтерес до компанії Reebok? Також гарне питання, наскільки кампанія була етичною, та зараз не про це, а про те, що хайп усьому голова. Навіть факап може перетворитися на гроші та популярність. Тому увага, хороші спеціалісти та реальна любов до власного бізнесу — понад усе.
Та головне, що хочеться сказати: використовуйте 21 століття за призначенням. В спорті та повсякденному житті, як юзеру чи як власнику бізнесу — діджитал відкриває небачені для можливості. І ви не маєте права ними не скористатися. Адже все це не просто реклама, пости чи красивий сайт. Це — дієві інструменти, які розбудовують ваш бізнес, приваблюють в нього аудиторію та гроші. Зараз уже не можна легковажно ставитись до слів з приставкою «онлайн». Тепер вони визначають ринок, і чим швидше ви знайдете у ньому своє місце, тим міцніше стоятимете на ногах.