Про це повідомило онлайн-видання Fortune.
Фінансовий директор компанії L Brands, яка володіє Victoria's Secret, Стюарт Бургдорфер пояснив це рішення тим, що бренду потрібно провести роботу щодо розвитку і поверненням свого іміджу.
Він назвав щорічні покази "видатним маркетинговим досягненням", але зазначив, що за останні роки вони майже не впливали на продажі білизни.
Нагадаємо, бренд Victoria's Secret розкритикували через нереалістичні рекламні кампанії . Негативні відгуки "посипалися" на них після того, як маркетинговий директор компанії Едвард Разек виступив проти участі в показах плюс-сайз-моделей і трансгендерів. Пізніше Разека зняли з посади, а на зйомки рекламних роликів запросили трансгендерну модель Валентину Сампайо.