Про це повідомило видання AdAge.
Аналітик Лора Мартін каже, що це пов'язано з конкуренцію на ринку, адже нові стрімінги Disney Plus, Apple TV Plus, Hulu, CBS All Access та Peacock відібрали левову частку користувачів у Netflix завдяки нижчій вартості підписки. У якості виходу спеціалістка пропонує Netflix також зменшити ціни, але додати на сайт рекламу для деяких видів пакетів. Зараз вартість найдешевшої передплати на Netflix становить 8,99, а найдорожчої - 15,99 доларів в місяць. Додавання від шести до восьми хвилин реклами на годину дозволить компанії знизити ціну від 5 до 7 доларів на місяць і допоможе конкурувати з рештою стрімінгів.
Лора Мартін
"Бізнес-модель Netflix вимагає від компанії нарощування масштабів. Вона витрачає мільярди доларів на новий контент щокварталу, але, можливо, їй варто було би розподілити кошти і на розширення клієнтської бази. Зниження числа платних підписників завдає серйозної шкоди акціям Netflix", - вважає аналітик з акцій Hargreaves HRGV Lansdown Ніколас Хайетт.
При цьому, Netflix став лідером у кількості номінацій на "Золотий глобус".