Організатори прагнули втілити найбільші фантазії дітей та дорослих. Саме тому учасники перевтілились у своїх улюблених персонажів.
"На цей проєкт мене надихнув схожий – у американській онкологічній лікарні, де дітям регулярно полегшують складний процес лікування незвичними способами! Мене вражає те, що є лікарні, де розвагам та спілкуванню з дітьми приділяють стільки ж часу, скільки медичним процедурам. Тому ми поставили собі за мету здивувати дітей, які довгий час знаходились, або й досі знаходяться, у лікарні. Ми також хотіли зробити сюрприз лікарям, запитавши про їх мрію, та показати, що навіть у медичній масці можна потрапити у казку та полетіти на чарівному килимі за обрій своїх фантазій!", - розповідає засновниця "Кураж Базару" Альона Гудкова.
Ольга Кудиненко, засновниця благодійного фонду "Таблеточки" зауважує, що у нашій культурі не заведено ділитися ані успіхами, ані важкими моментами з життя: "Люди, які хворіють, замовчують це. Протягом перебігу хвороби є багато перемог та поразок. Дуже важливо їх підтримувати і святкувати. Фотографії допоможуть дітям та сім’ям у цьому. Наприклад, в Америці прийнято святкувати життя. Коли дитину виписують з лікарні, то влаштовують вечірку – святкують її життя».
Нагадаємо, у рамках колаборації фонд та відома барахолка планували зібрати 330 000 гривень на утримання комунікативного клубу для підлітків та кінозали в онковідділення. План було перевиконано завдяки допомозі продюсера Євгена Філатова та Нати Жижченко (Onuka), котрі запустили благодійний аукціон речей з кліпу Onuka – Zenit і зібрали ще 39 108 гривень.