Оновлений NAMU, меланхолійний стенд-ап і графічні перформанси в Києві. Починайте новий 2020 правильно!
Що: Виставковий проєкт: Світличний/Шапошников "Це коло ти залишиш"
Де: NAMU
Коли: 18 грудня - 18 лютого
Чому варто бути:
Двоє харківських художників Євген Світличний та Володимир Шапошников вирішили побавитися в “смерть автора”, доповнюючи і перероблюючи роботи один одного протягом майже десяти років (1986-1999). “Дорежем женихов, займемся бабами”, “Бабы ответили, любви нам не фатает” - уявіть ці та інші фрази-випади на тлі античних і християнських образів. Це живопис, який цілком позбавлений індивідуальності художника, набори ватманів, які передають з рук в руки.
До речі, бонус візиту в NAMU, якщо ти раптом ще не бачив оновлений головний музей країни, біжи милуватися скляною стелею і поверхом українського модернізму.
Що: Іздрик. Меланхолійний стенд-ап. Розмови та вірші.
Де: Корпункт
Коли: 18 січня
Чому варто бути:
“Політкоректність не передбачається, якшошо”. Не поезія, а скоріше мистецтво називання речей і саркастично-іронічні спроби самовизначення. Теми, які хочеться непристойно та грубо проговорити, вижартувати, але, разом із тим, прикрасити метафізичними вивертами. Іздрик зайвих презентацій не потребує, та все ж, не пропустіть серію стенд-апів від одного з найцікавіших сучасних поетів України.
Що: Виставка Анни Звягінцевої “Пустота дверей і вікон дозволяє кімнаті бути жилою” Живопис, керамічні об'єкти.
Де: The Naked Room
Коли: 4 грудня - 17 січня
Чому варто бути:
Тілесність, жіночність, самоідентифікація - звичний набір тем для художниці Анни Звягінцевої, але втілений у незвичному для неї форматі - кераміці. “Дещо заяложена фраза про невловиму красу буденності”, ця виставка - саме той випадок, коли рутинні спостереження за власним життям стають чуттєвим радаром для оцінки українського сучасного мистецтва взагалі.
Що: Проєкт “Grammar. Fix.” Івана Світличного
Де: Voloshyn Gallery
Коли: до 26 січня
Чому варто бути:
Як запрограмувати перформанс? Що змушує нас наділяти речі статусом твору мистецтва? Як ми сприймаємо навколишнє середовище? Якою візуальною мовою має володіти сучасний перформанс? Відповіді шукайте у вперше експонованому проекті Івана Світличного.