А ви помітили, що стрічка режисера Сема Мендеса, яку в цьому році номінували на «Оскар» в десяти категоріях, має такий вигляд, ніби її зняли одним кадром? У цього ролику нам пояснюють, як кінематографісти домоглися такого ефекту.
По перше, камери знаходилися прямо перед акторами, які грають солдатів. У кожній сцені було залучено кілька рухомих камер - зокрема на кранах та дронах. Через зйомку довгих безперервних кадрів була потрібна більш ретельна підготовка сцен, ніж у випадку зі «звичайними» фільмами.
Для побудови локацій потрібні були скрупульозні розрахунки довжини, щоб знати, скільки часу знадобиться для проходження певної відстані (і, відповідно, зйомки). Кожну сцену ретельно репетирували кілька разів. Ще одна складність для творців фільму - освітлення. Хоча в деяких сценах використовується штучне світло, в цілому кінематографісти покладалися на природне освітлення, через що процес зйомки часто доводилося зупиняти.