Довгий час флагманом від HBO була «Гра престолів», але у травні 2019 року серіал підійшов до свого довгоочікуваного, хоч і не дуже логічного фіналу. Один із проєктів каналу мав посісти місце «головного хіта» після завершення нині культового фентезі. Першим кандидатом став науково-фантастичний серіал «Westworld» від Джонатана Нолана та Лізи Джой. Та чи зміг початок третього сезону утримати планку перших двох? Про це ми й поговоримо у цьому матеріалі.
Події в першому та другому сезоні шоу відбувалися всередині «парку розваг». Там роботи зі штучним інтелектом почали усвідомлювати, що вони — лише раби в руках керівників та працівників корпорації, а також відвідувачів парку, які мали можливість робити з «машинами» все, що заманеться. Але третій сезон вперше демонструє нам реальний світ поза межами цього місця. У першому епізоді ми бачимо, як Долорес будує свій план помсти керівникам корпорації та вбиває одного за одним. Паралельно з цим, хлопець на ім‘я Калеб займається підпільною роботою на вулицях Лос-Анджелеса.
Зрозуміти, як будуть розгортатися події серіалу, дуже складно, і перша серія не викликає багато довіри. Так, з‘явилось багато екшену, нам демонструють цивілізацію майбутнього, стало більше ефектів і масштабності. Але зник парк, за який серіал і полюбили, втратилась глибина, що відчувалась в кожній серії попередніх сезонів.
Та є і приємні моменти. По-перше, Калеб у виконанні Аарона Пола — це потенційно цікавий герой у цьому світі. Поки що незрозуміло, яку саме роль він зіграє у плані Долорес, та вже можна впевнено сказати: цей персонаж важливий для майбутніх подій. Плюс «відкритого» світу полягає в тому, що він може непогано розкрити ідею ідентифікації людини та робота у суспільстві. Адже в «парку розваг» було зрозуміло, who is who (окрім випадку з Берні). У Лос-Анджелесі розпізнати робота буде складніше, тому це може стати підґрунтям для цікавих сюжетних твістів у стилі «Того, що біжить по лезу».
Калеб у виконанні Аарона Пола
Технічно новий сезон виконаний ідеально. Досконала (інколи навіть занадто) операторська робота поєднана з досить переконливою комп‘ютерною графікою. Якість картинки — на рівні повнометражного фільму, які ми звикли дивитись в IMAX-кінотеатрах. Додайте до цього ще епічний саундтрек Раміна Джаваді, і взагалі можна буде збожеволіти від крутості.
Третій сезон може піти двома шляхами: серіал або перетвориться на ефектний блокбастер та втратить все, за що ми його полюбили, або знайде нові шляхи донесення глядачеві цікавих та глибоких думок стосовно штучного інтелекту, Бога та вічного питання: “Що робить людину людиною?”. Ми все ж сподіваємось на другий варіант. Залишається тільки чекати на наступні серії.
Фото: gamespot1.cbsistatic.com