Серію емодзі, натхнених карантином, представила нью-йоркська дизайн-студія &Walsh.
Креативна директорка й засновниця компанії Джессіка Волш впевнена, що вони допоможуть спілкуватися в мережі всім тим, хто змушений перебувати на самоізоляції та працювати з дому.
Всього представлено два пакети емодзі: для дизайнерів (з іконками та інтерфейсами популярних графічних редакторів й інших програм) і для широкої аудиторії - які з сатирою показують необхідність соціального дистанціювання, проблеми фрілансу, пошуку натхнення для творчості, з якими суспільство зіткнулося у 2020 році.
Серед запропонованих емодзі - рулон туалетного паперу з нотатками, антисептик, "злий" коронавірус, килимок Stay Home ("Залишайся вдома"), футболка з написом "Social distancing since 90s" ("Дотримуюся соціальної дистанції з 1990-х "), лікар в карнавальної масці, записка See You IRL 2021 ("Побачимося в реальному житті у 2021 році") і багато іншого. Їх можна використовувати на таких платформах, як Slack, Instagram, iMessage і WhatsApp.
Всього представлено кілька сотень смайлів. Їх можна завантажити для за посиланням.