Раніше «Рік та Морті» також робили рекламні проморолики для стрічки «Чужий: Заповіт», ресторанів Carl's Jr. та чипсів Pringles.
Так, у відео персонажі повертаються з Турніру смерті й стикаються в метро з бургерами та фростічіно, які переслідують їх, щоб зробити рекламу продуктів Wendy's. Ріку, як зазвичай, вдається врятуватися, а ось Морті щастить набагато менше.
Прем'єра анімаційного серіалу «Рік та Морті» відбулася в грудні 2013 року. Проєкт, створений Джастіном Ройландом і Деном Гармоні, швидко здобув популярність і став головним телесеріалом інтернету. Божевільний вчений Рік Санчез і його онук Морті буквально завоювали світ. На основі проєкту навіть почали випускати комікси, комп'ютерні, мобільні та настільні ігри, а також сотні інших товарів.