До акції доєдналися понад 25 міст України.
Так, вночі 12 травня сотні світлових променів осяяли небо над столицею та іншими населеними пунктами. Таким чином представники креативної індустрії звернулися до влади щодо розробки спільного плану виходу з карантину для сфери культури.
Проєкт, що отримав назву #стопкультурнийкарантин, був реалізований менш ніж за 5 днів. Загалом організатори використали 5400 світлових приладів. Зокрема, у Києві можна було побачити близько 20 стовпів світла, спрямованих зі знакових локацій: Співочого поля, Маріїнського парку, Андріївського узвозу, Поштової площі, Арки Дружби народів.
“Багатотисячна аудиторія івент-спеціалістів нашої країни протягом останнього місяця залишається без роботи, й фактично їх компанії на межі банкрутства. Нам дуже прикро, що у так званому поетапному плані виходу із карантину для нашого ремесла не знайшлося місця і правил. Цією мирною акцією ми об'єдналися заради того, аби бути “почутими” — щоб нас побачили, звернули увагу на нашу діяльність та врахували потребу у відновленні організацій подій у державі. Нам слід почати працювати на рівні з іншими галузями та видами діяльності. Стоп культурний карантин!” — коментує Денис Ринський, засновник Event Industry Forum (Львів).
“Ми презентуємо сучасну культуру України й ми переконані, що ця мирна акція увійде в історію. Окрім надзвичайної видовищності і яскравості, вона ще раз довела наступне — українці можуть та вміють об'єднуватися заради єдиної мети. Тож, нас дуже багато, й ми просимо вийти з нами на діалог. Задля того, аби розробити єдині уніфіковані правила виходу із цієї кризи. Ми готові допомогти”, — розповідає Євгенія Стрижевська, засновниця форуму Kyiv Music Days.
За хештегом #стопкультурнийкарантин можна побачити безліч зображень та відео, опублікованих українцями в соцмережах, а онлайн-трансляцію переглянули вже 120 тисяч глядачів.
Фото: Юрій Стефаняк, Алекс Глущенко, Олена Божко, Оля Закревська, Ірина Савенко, Вікторія Квітка, Іван Рест