Компанія оголосила, що пожертвує 100 тис. доларів організаціям, які борються за рівність. Однак це не вберегло репутацію бренду: його звинуватили в подвійних стандартах і монетизації расизму. На порталі навіть зараз можна знайти безліч роликів з відверто расистським змістом або описом.
«Якщо ви проти расизму, то чому ці відео до сих пір доступні на вашому сайті?», — обурилися користувачі соцмереж, прикріплюючи до критичних постів приклади.
В той самий час на сайті компанії почали з'являтися відео на підтримку Black Lives Matter. За хештегом можна знайти ті, що схвалюють сексуальні зв'язки незалежно від раси партнерів. Наприклад, ролик з назвою «Життя темношкірих має значення. Кращий активізм — робити темношкірих дітей».