Новий стиль одному з найприємніших місць для прогулянок у Києві створили vandog agency.
Тепер Національний ботанічний сад імені Миколи Гришка має назву "ботсад ім. Гришка", а за основу комунікаційної стратегії взяли наступні меседжі: "Ботсад – це екопростір. Ботсад – місце, де можна відпочити від шуму міста і приєднатися до ековідповідальної спільноти".
Ребрендинг почали з того, що створили нове позиціювання, ім'я та айдентику: vandog agency запропонували зробити ботсад простим, відкритим та дружнім місцем для киян.
"Першочергово ми поставили собі питання: а що таке ботсад для людей? Яку роль відіграє це місце у житті киян? І ми зрозуміли, що туди йдуть, аби зустрітись бодай на годину з природою в компанії друзів, коханих, дітей або наодинці. Це місце, яке любиш і завжди радий відвідати. Але чи відповідає це місце взаємністю?.. “Не ходити по газонах” та інший малоприємний наратив – залишок радянської культури, в якій людина почувала себе незатишно. Ми захотіли це змінити. Нам закортіло зробити ботсад таким крутим, яким ми його бачимо і для решти киян. Власний екопростір для кожної людини", – коментує креативна директорка vandog agency Ірина Метньова.
В пошуках органічного для ботсаду знаку-логтипу агенція звернулась до природи – обрали фігуру п'ятикутник, що зустрічається у незліченної кількості рослин та квітів.
Також команда створила бренд-героїв із визначних особистостей ботсаду ім. Гришка: Миколи Холодного, Володимира Липського та самого Миколи Гришка. Додали і Олександра Фоміна, який би виступав опонентом у батлах з Гришком. "Вони надаватимуть поради для екологічного стилю життя відвідувачам, киянам та гостям столиці", – додає Ірина Метньова.
Фото: vandog agency