Про це повідомляє пресслужба події.
Так, у новому випуску (липень-серпень 2020 року) журнал «Forbes Ukraine» відібрав 100 брендів, «в основі яких є любов до рідного міста, села, місцевості. Ці приклади говорять: пристрасть працює». Чернівецька область представив «Міжнародний поетичний фестиваль MERIDIAN CZERNOWITZ».
«Для команди MERIDIAN CZERNOWITZ це цілком заслужене визнання, – заявив член ініціативної групи фестивалю, письменник і перекладач Сергій Жадан, — а для Forbes — правильний стратегічний хід включати до цього списку не лише алкогольні бренди, політичні чи економічні проєкти, а й культурні. Це правильне розуміння того, що відбувається у суспільстві й на що воно орієнтується. А для Чернівців це б могло бути ознакою того, що «Мерідіан» слід підтримувати та шанувати, тому що це пам’ятка, емблема міста. Мені страшенно симпатично, коли міста асоціюють не з певними одіозними політиками чи економічними або фінансовими монстрами, а з такими культурно-гуманітарними чи освітніми ініціативами».
Більше інформації про MERIDIAN CZERNOWITZ та інші бренди вже можна знайти у свіжому випуску «Forbes Ukraine». Серед них: мінеральна вода «Софія Київська» (Київ), коньяк «Ужгород» (Закарпатська область), автомобілі «Славута» (Хмельницька область) та інші.