Супергеройські фільми зараз переживають ренесанс жанру. Ми вже дійшли до тієї точки, коли нам почали набридати прості однотипні стрічки про чуваків у костюмах, які рятують світ. Хочеться дивитися нове, без шаблонів, непередбачуване, а найголовніше — складне в плані сюжету.
Всім цим параметрам відповідав перший сезон серіалу «The Boys» від Amazon, який зненацька з‘явився та розірвав глядачів на шматки порцією задоволення. Тож немає нічого дивного в тому, що всі з таким завзяттям чекали на другий. Нарешті цей час настав і Amazon виклали перші три епізоди продовження. Чи зміг другий сезон втримати планку першого? Розповідаємо.
Команда «The Boys» ховається після того, як супергерої з «Воут» почали на них полювання. Бутчер кудись зник і не відповідає на дзвінки. «Воут» шукають двох нових героїв собі в команду, адже Прозорого вбили, а Глибину звільнили. Гомлендер намагається підпорядкувати «Воут» собі, вважаючи, що головні там герої, а не корпоративні пацюки. А Г‘юї, Французик та Молоко матері з «The Boys» прагнути дістати десь вакцину, яка робить з людей супергероїв, аби довести світові жахливість корпорації «Воут». Короче кажучи, двіж іще той.
Чи став другий сезон крутішим за перший? Поки що важко сказати, але він точно не став гірше. Єдине питання, яке виникає до Amazon під час перегляду: чому виклали тільки перші три епізоди, а не весь сезон повністю? Реально, всім стрімінговим платформам необхідно робити так, як роблять Netflix — щоб у день прем‘єри глядач мог подивитись серіал одразу і не чекати тиждень за тижнем на нову серію, згадуючи, а що ж там було у минулому епізоді.
В усьому іншому «The Boys» претендують на звання одного з найхітовіших серіалів 2020 року.
Від самого початку він тримає тебе безкомпромісністю та драйвом. Тобі, як глядачеві, залишається тільки сидіти з відкритою щелепою і казати «ВАУ» ледве не у кожному епізоді. І я не перебільшую. Чого варта одна тільки поява Гомлендера — сцена, у якій він тестував нового героя, що не бачить, але май суперслух. Скажіть тільки, що удар Гомлендера по вухах не шокував вас в ту ж саму секунду! А повернення Бутчера? То взагалі мурашки по шкірі, особливо коли Карл Урбан посміхається Г'юї з фразою «Татусь вдома»! Насправді мені б зараз хотілося замість рецензії описати кожну другу сцену, щоразу згадуючи, як це круто зроблено. Але так я ризикую зіпсувати вам враження від перегляду, тож спробую таки пройтись важливими аспектами продовження серіалу.
Для початку ефекти та екшн: було б шаблонно сказати, що вони стали ще кращі, ніж у першому сезоні, але перший теж тримав високий рівень в цьому сенсі. Amazon тут ближче до HBO, ніж до Netflix. Вони не беруть кількістю, а роблять серіали такої якості, що я волів би їх дивитись десь на великому екрані, а бажано ще й в IMAX. Справді, коли бачиш, як пропрацювали все на постпродакшені й як реалістично виглядає комп‘ютерна графіка, батальні сцени та інше, стає сумно, що дивишся серії на планшеті чи ноутбуці.
Це варто найбільшого з існуючих екранів.
Герої не повторюють знайому платівку, а розвиваються. У Г‘юї почали з‘являтися справжні чоловічі... кхе-кхе, короче, Г‘юї стає справжнім мужчиною і лідером, який вміє брати відповідальність на себе і діяти, тоді як раніше він би просто пересидів. Так, поки що в нього це виходить не ідеально, але видно, як герой росте і трансформується. Бутчер стає людянішим та вчиться прислуховуватись до інших членів «The Boys». Знову ж таки, йому є куди рухатись, але те, що він не стоїть на місці як герой — реально круто з точки зору драматургії. Гомлендеру від самого початку другого сезону зриває дах остаточно і він постає перед нами справжнім маніяком! Причому актор Ентоні Старр в цій ролі залишається чарівним — йому вдається закохувати глядача у свої жахливі вчинки неповторною харизмою. Ну і окрема лінія Глибини, який намагається полюбити себе справжнього, і розважає, і серйозно підіймає питання прийняття себе. Короче, сценарій не повторює формулу першого сезону, а продовжує її, від чого сильно радієш.
З чим іще «The Boys» на «ти», так це з алюзіями на сучасні світові культурні тенденції. Сама корпорації «Воут» — такий собі узагальнених образ всіх цих «Disney», які створюють культ з героїв і заробляють на ньому мільярди доларів, продукуючи фільми, мерч, серіали, комікси і т.д. Окремо хочеться відзначити, як простібали сьогоднішні квоти. Коли нова директорка обговорює членів команди з Гомлендерем, ми чуємо фразу «Потрібного взяти цього сліпого, бо за інклюзивність в нас будуть високі рейтинги, а ще жінку з етнічної меншини, і тоді ми в шоколаді». Це ж ідеально відображає те, як сьогодні роблять кіно, зокрема ті платформи, для яких важить не герой та його розкриття, а щоби ніхто слова поганого не міг про фільм сказати. І коли «The Boys» відкрито демонструють лицемірність цього явища (мовляв, все робиться заради високих рейтингів), нам залишається лише аплодувати їхній сміливості в сьогоднішньому Голлівуді.
З огляду ви вже зрозуміли, що другий сезон «The Boys» — не менш обов‘язковий до перегляду, ніж перший. Та давайте підведемо підсумки: це актуально, видовищно, ефектно, і найважливіше — крутіше за все те, що виходило протягом цілого літа на Netflix. Можна легко зробити висновок: краще бути як Amazon з одним таким релізом на кілька місяців, ніж заводом контенту, який забудуть вже наступного дня.