Здається, майже кожна людина замислювалася над тим, як прекрасно було б жити в Парижі: Ейфелеву вежу видно ледь не з вікна, на кожній вулиці аромат випічки, найсмачніші сніданки, обіди, вечері… І ще вино. Багато вина! Хіба не мрія? Саме до такої казки потрапила Емілі Купер (Лілі Коллінз) — головна героїня нового шоу Netflix «Емілі в Парижі», яка народилася та все життя провела в Чикаго. Дівчина приїхала підкорювати столицю сиру брі та круасанів через роботу: вона працює в одній із топових маркетингових агенцій США і тепер хоче поділитися своїм досвідом з французькими колегами. Та що робити, якщо цього не хочуть вони?
Одразу підготуємо вас до найскладнішого: у серіалі неймовірно багато смачної їжі, кумедних ситуацій, вина та поцілунків. Але про це трохи пізніше.
Перше ж, що впадає в око — сама якість зйомки, яскраві кольори ледь не у кожному кадрі та одяг. Персонажі вдягнуті дуже симпатично й стильно, а головна героїня — це буквально велика яскрава пляма, яку складно не помітити. Не всі французи у серіалі це оцінили, але вам буде цікаво спостерігати, як змінюється її стиль з часом.
Уже з пілотної серії можна помітити, що Емілі дуже подобається майже всім чоловікам, яких зустрічає: до неї залицяється рієлтор, клієнт, ще один клієнт, сусід, знайомий подруги на вечірці, чоловік у кафе, що просто сидів за сусіднім столиком… Словом, легка рука автора «Сексу у великому місті» відчувається одразу. Але молода американка не шукає сексу та стосунків — вона приїхала працювати. І намагається довести це в першу чергу сама собі. Навіть у такій романтичній країні, як Франція! За столом про роботу тут не говорять, на ланч можна піти коли завгодно, а робочий день взагалі починається ледь не в обід! Всюди випічка, вино та смачна їжа. І як тут думати тільки про справи? Все і всі в Парижі натякають на легкість та романтику, тому Емілі з її серйозними намірами доводиться трохи розслабитися. Тут і починається найцікавіше.
Головна героїня потрапляє в дуже кумедні й некомфортні ситуації, і чим далі — тим кумедніше. Повірте, ви будете багато сміятися або принаймні усміхатися під час перегляду. Ніколи не вимикали цілому будинку електроенергію, просто увімкнувши секс-іграшку в розетку? Готуйтеся, бо це тільки початок.
Чоловіки та їжа — це те, з чим проблем в Емілі не було, але в офісі дівчину зненавиділи з першого погляду. До речі, цим серіал нагадує культову стрічку «Диявол носить Prada» з Енн Гетевей та Меріл Стріп. Директорка агенції так само не сприймає головну героїню серйозно та не хоче йти навіть на мінімальний контакт, дає складні або просто нецікаві завдання, аби тільки її здихатися. Наприклад, одного разу вона доручає Емілі просувати продукт під назвою Vaga-Jeune, що допомагає жінкам під час менопаузи, в той час як всі інші співробітники працюють з великими брендами. У процесі виявляється, що слово вагіна у французькій мові має чоловічий рід. Ну і як просувати такий товар? Обурена дівчина пише гнівний пост і випадково запускає справжній флешмоб у Твіттері. У результаті постом ділиться навіть дружина президента Франції.
Втім, у невеличкому конфлікті культур велику роль грає ще й різниця поколінь: молода американка тільки те й робить, що говорить про якісний SMM, а ось французи не вважають соцмережі настільки важливими. Але Емілі Купер — дуже вперта, тому намагається зробити все, щоб сподобатися людям і допомогти клієнтам.
І яким би було шоу 2020 року, якби у ньому хоч поспіхом не говорили про girl power та фемінізм? Американка знає, що це таке, і намагається дотримуватися своїх поглядів у роботі, хоча не всі приймають нові реалії життя й маркетингу. Для одного з клієнтів агенція зняла рекламу парфумів, в якій оголена жінка проходить повз чоловіків (вдягнених, до речі!), а прекрасний аромат змушує її відчувати себе бажаною. Трохи попсово, чи не так? Сьогодні це називають об'єктивацією жіночого тіла. Про це подумала й Емілі. Шкода, що слухати її не дуже хотіли.
Про плюси «Емілі в Парижі» можна говорити вічно, але ми не можемо лишити серіал без ложки дьогтю у бочці меду: у ньому забагато кліше. Окрім того, що головна героїня автоматично подобається чоловікам (інколи аж надто), їй завжди все вдається. На роботі часто є проблеми, але з усіх ситуацій Емілі магічним чином виходить переможницею. Яка б біда не трапилась, все стає на свої місця. Так, наприклад, французький модельєр П’єр Кадо чомусь вирішує вислухати дівчину після провальних переговорів та навіть кличе її до себе згодом, щоб дізнатися думку про нову сукню! Розумієте масштаб? Звісно, американка завжди намагається виправити помилки своїми силами, але у житті так мало кому щастить.
То чи варто взагалі дивитися «Емілі в Парижі», враховуючи недоліки? Безумовно. Якщо не забувати, що цей серіал — лише легка романтична комедія, створена для відпочинку. Автори додали їй сучасності, гумору та загорнули в красиву обгортку. Отож, радимо вам налити собі келих червоного сухого і, якщо є настрій, переглянути пригоди героїні Коллінз, запам'ятовуючи одну просту істину: «Можна безмежно любити Париж. Та щоб вижити там, необхідно зробити так, щоб Париж полюбив тебе».