Режисером та сценаристом виступив український кінопродюсер Станіслав Тіунов, відомий за комедією «Продюсер (2019) та ромкомом «Побачення у Вегасі» (2020).
За сюжетом майбутньої «Молодості», для того, щоб витягнути друга з в'язниці, троє друзів, які виросли разом у дитбудинку, вирішують провернути аферу – розвести успішного інвестора, продавши йому додаток для створення хітів, якого насправді не існує. Інвестор обіцяє мільйон, якщо за допомогою програми вони створять для його дівчини, істеричної блогерки-невдахи хіт, який зробить із неї зірку. Проблеми починаються, коли пісня стає хітом, і Ліза, автор слів та музики, більше не хоче бути в тіні бездарної блогерки, а хоче слави сама.
Творці серіалу розповідають, що вигадана «Синергія» – це музична програма, здатна аналізувати алгоритми соціальних мереж та сучасних стрімінгових сервісів і на їхній базі видавати готовий хіт навіть для тих, хто не вміє співати. У майбутньому серіалі глядачі побачать таких акторів, як Аманда Іроанья, Денис Ясюк, Маша Кондратенко, Аліна Знахаренко та інших.
Yabl взяв бліц-інтерв’ю у Станіслава Тіунова.
Фото: Вікіпедія
- З чого почалась "Молодість"? Коли і як виникла ідея створення?
- Ідея виникла у перші дні локдауну, коли стало зрозуміло, що весь контент найближчим часом піде у діджитал. Почувши пару історій підлітків про їхні проблеми, як от бажання отримати славу і швидкі гроші, народилися ідея цього серіалу. Назва прийшла одразу, і всім сподобалась.
- Якими кіноісторіями ви надихались?
- Ніколи такого не роблю, надихаюсь життям і людьми.
- Хто цільова аудиторія серіалу?
- 13-35 років. Підлітки та їхні батьки.
- Яка головна ідея цієї історії?
- Ідея в тому, що молоді потрібна любов, а особливо їхніх батьків. Бо не отримуючи цього розуміння і турботи, вони шукають любов, де тільки можуть і як можуть.