Про це пише видання New York Times.
Попри ворожість влади Казахстану до оригінальної комедії «Борат», продовження фільму навіть зіграло позитивну роль. Після виходу «Бората 2», активно обговорюваного в Інтернеті, знаменита фраза головного героя «Very nice!» стала слоганом туристичної кампанії країни.
Це сталося завдяки колишньому студенту з обміну Деннісу Кіну і його колезі Ермеку Утемісову. Чоловіків підтримала Kazakh Tourism, і в результаті на світ з'явилися ролики, в яких люди ходять по Казахстану і вигукують: «Very nice!».
Під відео в усій красі описані переваги відпочинку в Казахстані та чим примітна ця країна. А в завершенні йдеться: «Як можна описати це дивовижне місце у двох словах? Як казав один мудрець: "Very nice!"».
Сам Саша Барон Коен також висловився щодо Казахстану, відзначивши, що країна не має нічого спільного з тим, що він показує у фільмі, а є сучасною і цілком протилежною тій, де живе Борат. Своєю чергою заступник голови Kazakh Tourism Кайрат Садвакасов заявив, що був би радий запросити коміка в країну, щоб познімати там.