Про це йдеться на порталі Американської асоціації сприяння розвитку науки — EurekAlert.
Фахівці зібрали показники бокс-офісу ряду фільмів, що виходили в США з січня 2013 року по грудень 2017-го. Дані зіставили з рецензіями на картини, зібраними на порталі IMDb. Дослідники виробили систему вимірювання частоти появи в текстах спойлерів або деталей, які роблять для читача сюжет більш зрозумілим.
«Ми вважаємо, що зниження невизначеності — рушійна сила позитивного впливу спойлерів. Якщо потенційні глядачі не впевнені в якості фільму, їм допоможе прийняти рішення пов'язана з сюжетом стрічки інформація, яка є в рецензіях », — заявив один з авторів дослідження Джозеф Рю.
Експерти з'ясували, що позитивний ефект від спойлерів ефективніший для фільмів з помірними або змішаними рейтингами. Шейн Ван також зазначив, що вони корисні для картин з обмеженим прокатом, і до такої стратегії часто вдаються незалежні кіностудії.
Тому дослідники рекомендують платформам публікувати рецензії зі спойлерами, але попереджати читачів про їх наявність в тексті.