Про це пише пресслужба Нового каналу.
Так, українське шоу «Перші ластівки» оцінило журі PromaxBDA Global Excellence — найпрестижнішого у світі конкурсу з телевізійного маркетингу, промо та дизайну. Проморолики з татуюваннями, що змінюються на обличчях героїв, увійшли до короткого списку категорії Typography.
«Увійти до фіналу світового конкурсу PromaxBDA — неймовірно престижно, адже це означає, що нашу роботу оцінили міжнародні професіонали. Попри те, що всю типографіку ми писали кирилицею і титрували її англійськими субтитрами, члени журі зрозуміли той соціальний посил, який ми намагалися донести. Це дуже цінно й важливо для всіх нас! Ми неймовірно раді!», — заявив креативний директор дизайн-бюро StarLightMedia Олександр Антонов.
Ідею промороликів автори шоу реалізували за допомогою татуювань на обличчях головних героїв, напис на яких змінювався. Наприклад, татуювання «БОРЮСЯ» на обличчі актора Максима Самчика: його герой довго не наважувався зізнатися у своїй гомосексуальності, тому напис змінювався на «БОЮСЯ».
Церемонія нагородження переможців PromaxBDA Global Excellence 2020 відбудеться 15 грудня, а прем'єра другого сезону серіалу запланована на 14 грудня.