Про це йдеться в блозі компанії.
Стрімінговий сервіс представив свою модель штучного інтелекту, яка підбирає глядачеві відповідні фільми та серіали, а також може передбачати потенційну аудиторію для продукції на платформі.
Дослідники відзначають, що рекомендації для користувачів зводяться до пошуку зв'язків і визначення можливих обсягів аудиторії. Метод ґрунтується на трансферному навчанні, при якому отримані з вихідного завдання дані покращують продуктивність цільового завдання моделі.
Штучний інтелект використовує метадані шоу, теги та інструкції, за допомогою яких створюються зв'язки між стрічками, і в результаті Netflix формує «карту подібностей».
Окрім цього, модель аналізує розміри аудиторії фільмів і серіалів в окремих країнах. З'ясувалося, що драми більше люблять дивитися в Іспанії, тому маркетингова команда платформи буде орієнтуватися на цей регіон і готувати субтитри та дубляжі шоу для країни раніше, ніж для інших.