Популярна реперка Нікі Мінаж раптово підняла продажі бренду Crocs у десятки чи навіть сотні разів! Про це пише Footwear News.
Цього тижня Нікі Мінаж перевзулася з Balenciaga у яскраво-рожевих сабо від Corcs – ці фото одразу стали вірусними. Там співачка позує без нічого, окрім вдало розміщених подушок-сердець і прикрас, зокрема підвісок Jibbitz, натхненних Chanel.
З моменту публікації інтернет вирує. Фото набрало 4,7 млн лайків. Через хвилю покупців компанія Crocs повідомляє про аварійний стан свого сайту: він працював з перебоями, а в пікові моменти взагалі не завантажувався. Пошуки «Chanel Croc Charms» та «Nicki Crocs» в Google зашкалюють. Британський рітейлер The Sole Supplier повідомив, що за останні 24 години кількість пошуків рожевих кроксів збільшилась на 4 900%. Наразі подібні рожеві сабо Crocs можна придбати лише в розмірах 6 і 10. Класичні Crocs зазвичай коштують від 40 до 70 доларів.
Нікі Мінаж ще не співпрацювала з Crocs. Користувачі мережі припускають, що це може бути тизером їх майбутньої колаборації. Компанія поки не коментує ситуацію. Раніше Crocs успішно співпрацювали з Post Mаlone, Джастіном Бібером і Bad Bunny.