Намагаємося розвіяти міфи про виключну "витонченість" представниць наймоднішої нації. Бо, здається, комфорт - це новий чорний. Ми це бачимо все більше і на червоних доріжках, і на ділових зустрічах. Ну а коли француженкам можна, то і всім офіційно, так би мовити, теж.
Сукні більше не потрібні?
Сучасна француженка, як і українка, має встигнути мільйон справ. Тому пріоритет намбер ван - комфорт. Погодьтеся, що бруківкою на шпильках чи бігти ескалатором - не найкраща ідея. А перевзутися для коктейльної вечірки можна аж надвечір.
Мас-маркет чи висока мода?
Попри те, що Франція - це світовий осередок моди, знайти сукню для святкового випадку іноді виявляється нелегко. Сьогодні бренди французького мас-маркету, навіть не найдешевші, такі як «The Kooples», «Maje», «Sandro» шиють в одних і тих самих китайських, індійських і марокканських підрядників. А сукні за 50 чи 250 євро можуть бути зшиті буквально з однієї тканини. Шовкова ж сукня однієї з цих марок коштуватиме від 250 до 500 євро.
Щоб на цей предмет гардеробу не пішло кілька зарплат, споживати свідомо - дійсно гарна ідея.
Хутро не в моді
Те саме стосується виробів з хутра. Якусь даму в шубі можна помітити в одному з багатих кварталів Парижа лише зрідка. І вона буде, радше за все, вже не молода. Та й хутряний виріб, ймовірно, теж буде «поважного віку». Нині одяг повинен бути комфортним, він все менше є атрибутом статусу.
Загалом, для здійснення всіх повсякденних подвигів сучасній гіперактивній француженці просто необхідна свого роду зручна уніформа. Ну й українці, ясна річ, теж. Але не забуваємо про те, що зручне може бути і яскравим!