22 липня у вітчизняний прокат виходить українська спортивна драма «Пульс». Yabl підготував топ цікавих фактів про стрічку.
Стрічка занурює в історію юної української легкоатлетки, яка живе в маленькому містечку та має велику мрію — потрапити на Олімпійські ігри. На початку своєї спортивної кар’єри вона вже демонструє хороші результати. Але внаслідок жахливої автомобільної аварії дівчина зазнає важких травм і майже втрачає зір. Здається, що тепер Оксана не має шансів не лише на омріяні Олімпійські ігри, але й на нормальне життя. Проте вона не збирається здаватися та прагне довести: на шляху до справжньої мрії не існує перешкод.
В основі «Пульсу» лежать реальні події. Головна героїня фільму – заслужена майстриня спорту України, паралімпійська чемпіонка 2008 року, п’ятиразова срібна та бронзова призерка ігор 2012 та 2016 років Оксана Ботурчук. Вона брала активну участь у роботі над фільмом. Акторка Наталя Бабенко одразу після затвердження на головну роль почала інтенсивні тренування. Їй знадобилося пів року, щоб набути спортивної форми, достатньої для роботи над фільмом. Знімали картину у Києві та на Київщині.
VFX. Для підготовки до виходу на знімальний майданчик було створено дві версії превізуалізації, що склало близько 7 хвилин full CG (на укр. - повністю комп’ютерна графіка) матеріалу. Для фінальної версії фільму було створено 7 хвилин VFX (на укр. - візуальні ефекти) матеріалу, що охоплює як Full CG шоти, так і шоти, комбіновані з відзнятим матеріалом. Над проєктом працювала команда студії Postmodern Digital (входить до складу FILM.UA Group) з 28 людей.
Музика. Авторську музику написав Євген Філатов, яка надалі була записана оркестром. Всього для фільму було написано близько 20 хвилин музики - кожен трек підкреслював і посилював найпотрібніші моменти у фільмі. Хотілося б відзначити участі продюсера Єгора Олесова який до того як зайнявся продюсуванням повнометражних фільмів сам був композитором. Під час роботи над музикою до фільму Євген викладав процес створення у свої соц. мережі, де демонстрував як саме він створював ту чи іншу "тему".
Цифри:
Оператор. З боку оператора дуже важливо було передати відчуття і внутрішній світ героїні, коли вона втратила зір після її аварії. Одним з цікавих рішень є використання різної оптики для сцен до аварії та після. Таке рішення дає дуже незвичайний і цікавий ефект.
Важливо було зняти обличчя спортсменки під час бігу дуже зблизька. Тому довелося придбати електрокар та переобладнати у мобільний транспортний засіб — адже на стадіонах заборонено їздити машинами. Також використовували стабілізаційну «голову» — спеціальну систему, що позбавляє камеру від трясіння. Завдяки їй, створюється відчуття справжнього забігу.