Із 14 липня до 25 серпня триває міжнародний конкурс для молодих артистів, ініційований Hennessy в межах глобальної кампанії All I Need. Yabl детально розповідає про все, що вам треба знати.
Міжнародний конкурс — міжнаціональне журі! По одному переможцю обиратимуть музиканти-куратори з чотирьох країн: Super Besse із Білорусі, Tamada з Грузії, The Buhars з Казахстану та — приготуйтеся! — наш електрофольк гурт ONUKA.
Саме ці четверо стали новими героями кампанії, що заохочує діалог про те, як культурна спадщина стає фундаментом теперішнього й майбутнього та про вплив минулого на ідентичність сучасної людини.
Артисти-куратори на своїх сторінках в Instagram та YouTube вже опублікували особисті розповіді про те, звідки бере початок їхня музика, як традиції (і не лише музичні!) впливають на сучасне звучання композицій і наскільки значну роль у творчості відіграє любов до рідного.
От наприклад, учасники мультижанрового проєкту The Buhars (які 2020 року створили композиції для мініальбому за допомогою народних інструментів, щоб дослідити їхнє звучання за сучасних можливостей звукозапису) розмірковують про унікальність казахської музичної культури в умовах сьогодення, а головними провідниками в цьому стають традиційні інструменти.
Хлопці з мінського гурту Super Besse розповідають, що їхнє холодне пост-панк звучання — це результат протесту проти нудьги, викликаної рутиною та одноманітним побутом.
А ще ми дізнаємося про десятирічний шлях грузина Lasha Chapel aka Tamada, який створює електронну музику: він довго мандрував Європою, а свою аудиторію знайшов тоді, коли повернувся до Грузії та почав співати рідною мовою.
Історія фронтвумен ONUKA Нати Жижченко — це, звісно, особливий для українців епізод проєкту. У шестихвилинному мініфільмі поєднуються документальні кадри з майстерні її дідуся, який власноруч виготовляв музичні інструменти, та відеокліп на трек «TY», де ми чуємо звучання цих інструментів (потужно!) Пісня увійшла до нового альбому «KOLIR», у якому автентичне зміксувалося з ритмами електронної музики.
Ната Жижченко розповідає про дідуся: «Він був справжнім фанатом своєї справи, знався на всіх типах деревини, міг на слух відрізняти, що за дерево звучить. З деревиною пов’язані найбільш теплі відчуття. Ввечері дідусь брав сопілку або семиструнну гітару, бабуся діставала з кофра бандуру, потім до них додавалися я, дядько, мама… Це були дійсно музичні вечори».
З відео ми дізнаємося, що дідусь виконавиці створював інструменти безпосередньо в родинному будинку в Чернігові; ми бачимо архівні кадри, як він грає на сопілці, а потім одразу — як його справу продовжує онучка, мультиінструменталістка Ната. Вона відчуває, що минуле, сповите в ній дідусем, відображається в саунді гурту, бо відкриває їй саму себе із тогочасності через сучасну форму.
Ось де витоки проєкту ONUKA: роздивившись артефакти, ми ніби пройшли його творчий шлях і усвідомили, як залюбленість родини в українську автентику стає фундаментом для особистості артиста. «Меседжем ONUKA є поєднання народного звучання з етноскладовими, з сучасними шарами музики, через які можна транслювати старовинні коди для молоді, що розуміє мову сучасності», — наголошує фронтвумен гурту.
Наприкінці відеорозповідей усі артисти-куратори зізнаються, що, об’єднуючись із Hennessy, вони прагнуть надихнути молоде покоління музикантів на пошук відповідей — де народилася їхня власна унікальність і з чого складається музика, яку вони створюють. Ната пояснює: «Ми оберемо найкращу ідею, яка стане ще одним прикладом того, як може проявлятися ідентичність кожного з нас».
Безумовно, уся творчість артиста виблискує новими відтінками, коли за нею є історія! Тож потенційні учасники конкурсу можуть брати за взірець оповідь ONUKA.
Пам’ятаємо, що і вплив пандемії поки не став другорядним: «Музична сфера дуже сильно постраждала, але це як сито, що відсіює найсильніших, — вважає Ната Жижченко. — Це ті удари, які відшліфовують музичну індустрію. Чим міцніший твій фундамент — тим сильніша твоя ідея, твій світогляд, сильніша людина. Я відчуваю, що за мною стоїть безліч поколінь, спадщина, яка обов’язково знайде вихід».
Саме тому бренд Hennessy підтримує молодих артистів, чутливих до власної ідентичності у своїй музиці, і бере на себе роль фонду — виділяє грант, що розігрується в межах конкурсу. Четверо переможців отримають грошовий приз для втілення свого мистецького задуму.
Три кроки, щоб стати учасником конкурсу:
· опублікувати пост на своїй сторінці в Instagram з відповіддю на питання «Як моє минуле знаходить відображення в музиці» і «що мені необхідно, аби донести мою ідею всьому світу»
· додати хештег проєкту #HennessyVSAllINeed
· позначити Instagram-акаунт артиста, який буде оцінювати заявку
Нагадаємо, що конкурс триває з 14 липня до 25 серпня, і увесь цей час сторінка учасника в Instagram має бути відкритою.
Артисти, якщо вам є 21 рік — то ось чотири критерії, на які орієнтуватимуться ONUKA, Super Besse, Tamada й The Buhars:
1) близькість ідеї до концепції проєкту, тобто чесний опис застосування своєї спадщини та місцевих традицій у музичній творчості; 2) оригінальність; 3) художня цінність і 4) чітке пояснення, як виграш допоможе реалізувати вашу творчу ідею.
Уже моніторимо #HennessyVSAllINeed у передчутті ваших розповідей!
Історія будинку Хеннессі почалася 1765 року з будівництва заводу в місті Коньяк (Франція). Назва компанії Jas Hennessy & Co пов’язана з іменем сина засновника — Джеймса. Саме до нього перейшло управління на початку XIX століття. Тривалий час підприємство перебувало в сімейній власності, однак у 1970-х роках було об’єднане з виноробною компанією Moet et Chandon, а 1987 року — з будинком моди Louis Vuitton. Так з’явився міжнародний консорціум LVMH. Щорічно Hennessy продає 50 мільйонів пляшок коньяку та бренді.
Бренд Hennessy більше 250 років зводить мости між минулим і теперішнім, зберігаючи вірність власним традиціям. Це ставлення до спадщини поділяють і герої проєкту — Super Besse, Tamada, The Buhars і ONUKA.
Конкурс проходить з 14 липня 2021 року по 25 серпня 2021 року на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС). Про умови, місце проведення та обмеження акції дізнайся за посиланням. Тільки для повнолітніх.