Для того, щоб окупитися в прокаті, новому фільму про Джеймса Бонда – «Не час помирати» – треба заробити близько $930 млн. Це майже нерельна сума з урахуванням нинішної пандемічної ситуації.
«Не час помирати» – найдорожчий фільм про Джеймса Бонда в історії франшизи. Його вартість завищена кількома унікальними обставинами. По-перше, у 2018 році виникли додаткові витрати у розмірі £17,44 млн на зупинку виробництва Денні Бойла. По-друге, щомісяця, коли стрічка не виходить, виробники мають платити мільйонні відсотки. Відтак, вартість «No Time To Die» зросла зі £199,5 млн до £214 млн (на момент останньої публічної подачі виплат). Враховуючи рік, що минув від останньої подачі, негативна вартість фільму наразі становить близько £226 млн. За сьогоднішнім курсом це дорівнює $314 млн.
Друк і реклама – це вартість випуску та просування фільму по всьому світу. Ці витрати будуть розподілені між MGM (Північна Америка) та Universal (решта світу) і рідко розкриваються публічно, але, за оцінками експертів, витрати на це для «No Time To Die» становлять близько $150 млн (деякі кажуть, $200 млн). MGM вже витратила близько $30 млн до першої затримки пандемії. Нижня межа цих двох показників вартості разом – $464 млн – це загальний дохід, який потрібно повернути, щоб фільм став прибутковим.
Але квитанції в публічному доступі не показують реальну суму, яку збирає студія. Із розподілом продажів квитків між рітейлером та дистрибутором, MGM буде бачити в середньому 50% від кожного долара, витраченого на квитки в кіно у всьому світі. І ось тут для бюджету, складеного у допандемічному світі, виникають проблеми. Тепер «No Time To Die» потрібно зібрати щонайменше $928 млн у прокаті, щоб уникнути втрати коштів. Жоден фільм не наблизився до такої суми з початку пандемії.