Нещодавно стало відомо, що офіційним партнером української місії на Місяць, яка відбудеться 2022 року, став бренд горілчаних напоїв Nemiroff, про що оголосили на конференції в Укрінформі.
Крім підтримки бренду, українська місія на Місяць стала можливою перш за все завдяки компанії Spacebit, за партнерства із NASA CLPS, United Launch Alliance та Astrobotic Technology. У межах місії на Місяць відправлять місяцехід та спеціальний вантаж. Він збиратиме дані про супутник Землі, частиною яких компанія ділитиметься з науковою українською спільнотою. До цього подібну річ робили лише 3 країни світу: США, Китай та Росія. Завдяки амбіційним прагненням українських компаній, право зробити свій внесок у розвиток комерційних космічних проєктів здобула і Україна.
«Nemiroff гордий бути українським. Останні десятиліття ми працюємо над тим, щоб про наших людей, продукцію та досягнення країни знали у всьому світі. Ми раді підтримати місію та відкривати всесвіт разом зі Spacebit! Бути першопрохідцями нової, космічної ери. Місія стане визначною подією для України, а Nemiroff отримав честь стати частиною її реалізації, частиною історії», — каже генеральний директор Nemiroff Юрій Сорочинський.
«Місія посилить роль України як космічної держави на міжнародній арені, сприятиме розвитку українських комерційних космічних проєктів у співпраці з державним сектором та популяризує космічну тематику серед населення України. Більш того, такі проєкти сприятимуть згуртуванню української нації», – переконує Павло Танасюк, засновник та генеральний директор компанії Spacebit.
На конференції були присутні представники українських організацій, що беруть участь у розробці техніки для відправлення на Місяць: Меридіан ім. С.П.Корольова, КБ Південне, ТитанЕра, Екотест. Відстань від Землі до Місяця, яку має подолати місія – близько 384 440 км.