На наступний день після того, як стало відомо про угоду Крістофера Нолана з Universal Pictures щодо його наступної стрічки, The Hollywood Reporter поділився деталями щодо умов контракту та боротьби кінокомпаній за право попрацювати з культовим режисером.
Зустріч щодо потенційної угоди проходила в умовах суворої секретності у будинку кінематографіста в Лос-Анджелесі, де він живе та працює, займаючись, зокрема, і монтажем. Топменеджери різних кінокомпаній особисто були присутні там і змогли ознайомитися зі сценарієм. Журналісти видання наголошують, що це складно було назвати переговорами, адже Нолан чітко визначив усі умови та не хотів іти на серйозні поступки жодній студії. Вимоги були такі:
Здається, до таких умов режисер звик за майже 20 років співпраці з Warner Bros., але піти на них були готові не всі потенційні партнери. Серед претендентів на співпрацю були глави Universal, Paramount, Sony Pictures й Apple Studios. Чи розглядав взагалі Нолан повернення до WB після конфлікту через новий формат «гібридного прокату», невідомо.
За даними видання, Paramount вибула зі «змагань» першою через невчасні перестановки в керівництві. Apple були згодні на все, окрім тривалого прокатного вікна для фільму. До кінця боролися лише Sony та Universal, проте остання практично без розмов погодилася на всі вимоги режисера, тим самим забезпечивши собі контракт. На сторону Universal Нолана схилили також дружба з главою студії Донною Ленґлі, міцні фінансові позиції компанії та налагоджена інфраструктура.
Виробництво нового фільму Крістофера Нолана – про фізика Роберта Оппенгеймера, що розробляв атомну бомбу – має розпочатися в першій половині наступного року. За прогнозами картина вийде або в другій половині 2023-го, або в першій половині 2024 року.