За великими статками завжди криються великі злочини. Що ховається за шикарними віллами і дорогими авто? Норвезькі мільйонери, наркотики, гавайські курорти, вбивства, мізантропи-психотерапевти і не тільки - у нашій вересневій серіальній добірці.
«Заробивши перші 100 мільйонів до 30 років, я насилу почав знаходити речі, які б мене запалювали». Із такого зізнання починається хітовий серіал від норвежців. Мільйони переглядів по всьому світу свідчать про шалену його популярність. Це історія про те, як далеко можуть зайти люди з більшою кількістю грошей, ніж вони можуть витратити, просто тому, що вони можуть. Історії та інциденти засновані на реальних історіях з "фінансового середовища" Норвегії, яка до того ж є борцем за соціальну рівність. Четверо друзів-мультимільйонерів з величезними будинками, дорогими автомобілями, модними човнами «помирають від нудьги», але вони знайшли вихід в сексі та наркотиках. Чи спасе цей варіант їх та їхні сім’ї?
Глибокий драматичний серіал знято стильно і відверто, гра акторів на вищому рівні, а на окрему відзнаку заслуговує саундтрек. Серіал не з “комфортних”, тож не очікуйте на естетичне задоволення, хоча естетики там вистачає. Режисер Ойстен Карлсен, здається, навмисно вибрав провокаційну форму подачі матеріалу, аби показати людей максимально вільних від будь-яких зобов'язань, які живуть за принципом «бери від життя все».
Дії серіалу відбуваються в одному з найкрасивіших куточків планети - на комфортабельному гавайському курорті, куди з'їжджаються заможні гості. Це просто уособлення яскравого життя. Але щось пішло не так..
Починається все за упокій. У літак, що відлітає з гавайських островів, вантажать ящик з чиїмось тілом. Потім події відмотують назад, коли туристи прибули на відпочинок в елітний готель «Білий лотос», і персонал готелю їх зустрічає. І ось одразу інтрига – хто покинув готель в ящику?
Розкішні номери, услужлива прислуга, яка виконує всі забаганки гостей. Вся еліта тут біла, а прислуга кольорова. І ще один виразний контраст: між прекрасними видами природи і дріб'язковим життям заможних людей. Сюжетні лінії реалістичні, добре продумані. До останніх 5 хвилин останньої серії так і не зрозуміло - хто, кого, і за що…
Всім любителям чорної комедії із сатирою рекомендується однозначно. Тим більше, що західні ЗМІ дали йому високу оцінку з рейтингом «один із найкращих телесеріалів цього року».
Норвезькі комедії - рідкісне явище. Серіал “Даг” про антиутопічного інтроверта-одинака, психотерапевта-радника сімейних пар отримав національну кінопремію «Gullruten», а Ойстен Карлсен (“Вихід є”) - звання найкращого драматичного сценариста цієї премії.
Даг рекомендує своїм клієнтам розлучатися, тому що вважає, що краще бути наодинці. Усі герої в житті Дага часто ексцентричні, а його клієнти - божевільні, або мають дивний фетиш та спосіб життя, тож на їхньому тлі він здається ще цілком нормальним. Та досить дивно, що він взагалі заробляє гроші. «Якщо ти живеш один, твій стан сповнений щастя. Живучи разом, ви такі ж щасливі, як найменш щаслива людина», - каже він одній парі. Жорстоко, але справедливо.
Але сам головний герой піддається чарам подруги сестри, ця “хімія” змушує його змінюватись та змінювати свої погляди на життя і стосунки.
Мабуть, “Даг” задумувався, як американський ситком, але дух і чорний гумор все одно - скандинавські.
Вілла Кармелла є домом для банкіра-мільярдера і мецената Костянтина Кліоса та його родини. Французька Рив'єра асоціюється з дорогими авто, розкішним життям та яхтами. Окрім супер-яхт та великих вілл є вертольоти та погоні на автомобілях (майже, як в “Борні”), красиве вбрання та підроблені твори мистецтва, але що за всім цим ховається? Брудні гроші, брехня, злочини й махінації.
Сім'я Кліоса, здавалося б, має все, але всі все одно не задоволені життям. Джорджина, друга дружина Кліоса, розуміє, що Костянтин загинув на яхті не випадково. До того ж, підливають масла у вогонь непорозуміння з першою дружиною Костянтина, сварки з його проблемними дітьми та розслідування питань щодо сумнівних відносин її покійного чоловіка зі слідчим Інтерполу. Ще є таємниця жінки, яка пірнала з яхти за кілька хвилин до вибуху. Не кажучи вже про підказки, які припускають, що Костянтин міг підробити власну смерть. Джорджина вирішує зайнятися власним розслідуванням, і ми бачимо постійні шпигунські ігри та негідні жести династії. Недарма говорять, що за кожним великим статком криється великий злочин...