Герой пригодницького роуд-муві, знятого за мотивами повісті музиканта Андрія Кузьменка, їде до Берліну зі своїм другом Бардом, потрапляє в авантюри, вчиться цінувати момент та нарешті знаходить своє покликання в музиці. Шалені пригоди Кузьми можна буде подивитись в кіно з 24 березня 2022 року.
Сюжет стрічки розгортається у 1990-тих, час свободи та справжніх змін, а у випадку героя фільму «Я, “Побєда” і Берлін» – ще й період пошуку себе та свого призначення. Саме тоді активно розквітала субкультура, музиканти експериментували зі звучанням, усі носили смішні светри та всюди шукали модні «варені» джинси. У період хаосу та сірості, довжелезних черг у магазинах і дефіциту наш герой, торуючи собі шлях до нових можливостей, бачить світ зовсім з іншого боку, ніби через рожеві окуляри.
Героям стрічки майже завжди щастить – вони зловили попутний вітер і мчать на зустріч новому та досі незвіданому, принаймні для Кузьми. Ми побачимо величний Львів, неймовірні українські пейзажі та яскравий нічний Берлін. На Кузьму та його друга Барда випаде чимало карколомних пригод: буде весело й місцями дуже драйвово. Музикант-початківець та стиляга-спекулянт проїдуть разом майже 2000 кілометрів з обшарпаними манекенами в багажнику старенької «Побєди» та з вірою в те, що все, що стається в житті – лише на краще.
Увесь цей настрій передає тизерний постер фільму: нескінченна дорога, яка готує для героїв нові, незабутні пригоди, наворочена гітара, дефіцитний «товар» та вона – та сама «Побєда». Побачити, як відривалися в 90-ті, та згадати бурхливе минуле можна у кіно з 24 березня 2022 року!
Режисеркою стрічки стала Ольга Ряшина, а продюсерами – Влад Ряшин, Олексій Терентьєв й Артем Доллежаль. Оператор-постановник – Дмитро Недря, а художник-постановник – Микола Кіщук. У фільмі зіграли Іван Бліндар, Марія Стопник і Володимир Гева.
Виробництвом фільму займається компанія Star Media за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Міністерства культури та інформаційної політики України. Дистрибуторами виступають компанії FILM.UA Distribution та Кіноманія. Промоцію фільму підтримав великий бізнес в особі компанії Golden Tile – виробника керамічної плитки #1 в Україні. Інформаційні партнери проєкту: Благодійний фонд ім. Кузьми Скрябіна, група компаній «РТМ-Україна», інтернет-видання «Обозреватель», радіогрупа TAVR MEDIA та радіостанція Radio Roks, музично-розважальний телеканал M1.