8 лютого кінокомпанія Star Media презентувала новий довгоочікуваний трейлер стрічки «Я, “Побєда” і Берлін» за однойменною повістю легендарного Кузьми Скрябіна. На відео глядачі ближче знайомляться з головними героями та мають можливість відчути неймовірну атмосферу картини – занурюються в 90-ті, відтворені в жанрі пригодницького комедійного роуд-муві.
За сюжетом звичайний хлопець, музикант-початківець Кузьма, за три дні до запланованого концерту вирушає зі своїм другом Бардом до Берліна на старій «Побєді». Там він хоче обміняти раритетну автівку на омріяний шестисотий «Мерседес» у відомого колекціонера. Кузьма обіцяє своїй коханій дівчині Барбарі повернутися додому на крутій тачці, а хлопцям з гурту – обов’язково встигнути на виступ. Але вже з перших хвилин подорожі стає зрозуміло – усе пішло шкереберть.
«…Отут я і зрозумів, шо нікуди не подінуся – доки є музика, я зроблю, що завгодно, вообщє без тормозів. Без музики просто ні фіга не буде», – каже герой Кузьми.
Головні ролі у фільмі зіграли талановиті українські актори молодого покоління. Прототипом Кузьми став актор Івано-Франківського академічного обласного музично-драматичного театру ім. І. Франка Іван Бліндар. Його кохану Барбару втілила на екрані акторка та співачка Марія Стопник, друга Барда – колоритний актор Володимир Гева.
В трейлері проглядаються трендові атрибути відривних 90-х – суцільний денім, кольорові бомбери, картаті сорочки, довгі плащі, стильові окуляри та червоні колготки. І, звісно ж, культова музика. У фільмі пролунають кавери легендарних пісень Скрябіна, які з великою любов’ю виконали топові українські артисти. Вже презентовано шість саундтреків: MONATIK – «Старі фотографії», гурт БЕZ ОБМЕЖЕНЬ – «Мовчати», Alina Pash – «Чекаю ночі», DZIDZIO – «То моє море», гурт АНТИТІЛА – «Чорнобиль форева», ADAM – «Говорили і курили». Попереду ще 10 неймовірних синглів, які згодом об’єднаються в окремий музичний альбом.
Прем’єра стрічки відбудеться 24 березня в усіх кінотеатрах України. На глядачів чекають фірмовий гумор, яскрава атмосфера та шалені пригоди – все те, що так любив Кузьма.
Заради створення якісного атмосферного кіно об’єднали свої потужності кінокомпанія Star Media, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство України з питань кіно та великий бізнес в особі компанії Golden Tile - виробника керамічної плитки #1 в Україні. Просуванням та кінотеатральною дистриб'юцією стрічки займаються компанії FILM.UA Distribution та «Кіноманія».
Інформаційні партнери: Благодійний фонд ім. Кузьми Скрябіна, група компаній «РТМ-Україна», інтернет-видання «Обозреватель», радіостанція Radio Roks, музично-розважальний телеканал M1.