З початку 2024 року стримінговий сервіс запустить нову модель релізу. Для тих глядачів, які захоплюватимуться переглядом, кількість реклами скоротиться. Так Netflix має намір зменшити бажання перервати перегляд, підвищити залученість аудиторії та подолати явище акаунт-шерингу.
Як пише The Verge, Netflix також повідомив, що його план із підтримкою реклами залучив 15 мільйонів активних користувачів щомісяця протягом року після запуску. Це ознака того, що рівень реклами все ще зростає, оскільки в травні Netflix розповів про 5 мільйонів активних користувачів щомісяця, які транслюють рекламу.
Завдяки останньому підвищенню цін Netflix підштовхує більше своїх користувачів до плану з підтримкою реклами за 6,99 доларів США на місяць, який наразі виявився прибутковим для компанії.