Компанія The Clueless — це ШІ-модельна агенція з Барселони, що інвестувала у віртуальних моделей через високі витрати на співпрацю з реальними людьми — трансфер, харчування, їжа. Натомість Айтана може бути де завгодно у будь-який час. Клієнти з обмеженими бюджетами можуть використати її для своїх рекламних проявів, пише Oddity Central.
Зовнішність, модний стиль і загалом особистість Айтани відповідають сучасним онлайн-тенденціям. Користувачам дали все, на що вони очікують.
«Айтана — сильна і рішуча жінка, незалежна у своїх діях і великодушна у своїй готовності допомагати іншим. Смілива та справжня, вона зустрічає виклики та висловлює свою думку без застережень, хоча її непростий гумор та егоцентризм іноді ускладнюють появу усмішки, показуючи її складність.
Як контент-мейкер, вона сяє екстраверсією, привертаючи увагу своїм яскравим характером. Як пристрасний Скорпіон, вона підсвічує свою любов до відеоігор та відданість фітнес-способу життя, що свідчить про її інтенсивність та турботу про фізичне здоров’я», описує ШІ-модель The Clueless.
Такий набір якостей, імовірно, забезпечив популярність Айтани Лопес в Instagram (перший допис датується 7 липня). Зараз на модель підписані понад 120 тисяч людей. А щомісячний дохід, який вона приносить компанії, складає 4000 євро — навіть попри високу витратність її створення.
Окрім фото в Instagram-акаунті, завантажуються сторіз зі знімками рук або предметів. Однак зображення лише імітують процес взаємодії з певними речами, зауважує видання Infobae.
Важливою відмінністю від інших ШІ-моделей є фізичні недоліки, які The Clueless додають Айтані: іноді це зморшки, іноді — нерозчесане волосся. Усе для того, аби вона була більше схожа на людину. «ШІ процвітає завдяки бездоганним зображенням, ми робимо навпаки», — каже команда.
Компанія запевняє, що вони ніколи не намагалися обдурити підписників або бренди і від самого початку дали зрозуміти, що це профілі, створені за допомогою ШІ.
Агенція The Clueless вважає, що ШІ відіграватиме величезну роль у майбутньому моделінгу та контент-мейкінгу. Адже пропонує рівень спеціалізації, якого неможливо досягти за допомогою людських моделей. Бренди можуть мати ідеальні моделі, розроблені спеціально для їхніх потреб і характеристик, бути носіями різних культур і національностей.