20 квітня в Києві відбувся закритий Public Talk, присвячений сталій моді та свідомому споживанню. Захід був організований благодійним фондом United For Freedom та онлайн-виданням про сталий розвиток та екологічність URSA MEDIА за підтримки офіційного дилера автомобілів Volvо VIKING MOTORS.
Модераторкою панельної дискусії виступила Ірина Адоніна, засновниця United For Freedom.
Спікерами стали представники українських брендів, що просувають екологічні рішення у модній індустрії: Олена Мельник (Have A Rest), Костянтин Омеля (OMELIA), Ольга Терефеєва (Devo Home) та Ярослава Коба (URSA MEDIA). Вони поділилися досвідом впровадження стійких практик та обговорили важливість турботи про навколишнє середовище навіть в умовах війни.
Серед гостей заходу були присутні зірки шоу-бізнесу, зокрема TAYANNA, Ілона Гвоздьова, Нікіта Кісельов, Макс Леонов, Міла Єремеєва, Вікторія Кагаловська та інші. Вони долучилися до дискусії про свідоме споживання та сталий розвиток в українській fashion-індустрії.
Партнерами стали бренди, що підтримують екологічні ініціативи: VIKING MOTORS, український бренд сучасної нішевої парфумерії 13PERFUMES, перший квітковий розумний маркет Flowerpot, бренд артезіанської води Avalon, бренд доглядової косметики для тіла та волосся VERY VERY ZEN, бренд ароматики простору SOЇVKA. Попри воєнні виклики, українське суспільство продовжує розвивати культуру свідомого споживання та підтримувати екологічні проєкти в різних сферах, зокрема у моді.
Фото надані пресслужбою заходу